افزایش قربانیان و ابهامات فراوان درباره نحوه مدیریت کرونا توسط جانسون

به گزارش سهندبلاگ، افزایش چشمگیر تلفات ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در بریتانیا سوالات و ابهامات زیادی را درباره نحوه مدیریت دولت بوریس جانسون به وجود آورده است.

افزایش قربانیان و ابهامات فراوان درباره نحوه مدیریت کرونا توسط جانسون

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، جدیدترین آمار ها نشان می دهد تعداد تلفات ناشی از ویروس کرونا در بریتانیا از مرز 38 هزار نفر گذشته است.

بر اساس این گزارش، آمار تلفات ویروس کرونا در بریتانیا با اختلاف زیادی بدترین آمار ها در بین کشور های اروپایی به شمار می رود و این مسئله ابهامات و سؤالات زیادی را درباره راهبرد و سیاست های دولت بوریس جانسون ایجاد کرده است.

ارقام منتشر شده از سوی دفتر ملی آمار برای انگلیس و ولز نشان می دهد تلفات ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در بریتانیا به بیش از 38289 نفر تا روز سوم می رسیده است. این آمار ها نشانگر رشد 6 هزار نفری تلفات ویروس کرونا در یک هفته بوده است.

این آمار ها نشان می دهد بریتانیا یکی از آسیب پذیرترین کشور های جهان از بحران شیوع ویروس کرونا بوده، بحرانی که تا به امروز جان بیش از 285 هزار نفر را در سراسر جهان گرفته است.

این آمار ها یک روز پس از آن منتشر شده است که بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس طرحی را برای کاهش محدودیت های قرنطینه ای و بازگشایی اقتصاد بریتانیا ارائه کرده است.

آمار های جدید حاکی است که یک سوم تلفات ویروس کرونا در انگلیس و ولز مربوط به خانه های سالمندان است.

روز دوشنبه دولت انگلیس یک سند 51 صفحه ای تحت عنوان طرح ما برای بازسازی: راهبرد دولت انگلیس برای بازیابی و بهبود پس از ویروس کرونا منتشر کرده است.

این سند به کسب و کار ها اجازه بازگشایی و فعالیت مجدد را داده و به شهروندان و مردم نیز توصیه کرده است تا از ماسک استفاده کنند و حتی المقدور از حمل و نقل عمومی استفاده نکنند.

ولی دستورالعمل های دولت انگلیس با نقدها گسترده ای روبرو شده است چرا که جزئیات این طرح به درستی نشان نمی دهد که آیا مردم باید تحت هر شرایطی به سر کار های خود بازگردند و مردم چطور می توانند در محل کار خود ایمن باشند.

علاوه بر این رهبران اسکاتلند، ولز و ایرلند شمالی نیز مخالفت خود را با رویکرد و راهبرد جانسون اعلام کرده اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 8694

به "افزایش قربانیان و ابهامات فراوان درباره نحوه مدیریت کرونا توسط جانسون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش قربانیان و ابهامات فراوان درباره نحوه مدیریت کرونا توسط جانسون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید