افزایش کیفیت آموزشی در همه رده های دانشگاه علوم پزشکی لرستان

به گزارش سهندبلاگ، خبرنگاران/لرستان معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی لرستان بر افزایش کیفیت آموزشی در همه رده های این دانشگاه تاکید نمود.

افزایش کیفیت آموزشی در همه رده های دانشگاه علوم پزشکی لرستان

دکتر صدیقه ندری در گفت وگو با خبرنگاران، درباره برگزاری دوره های آموزشی غیرمجاز در استان، اظهار کرد: بسیاری از جاهایی که آموزش می دهند به این علت که زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی لرستان نیستند به لحاظ قانونی نمی توانیم به این مساله ورود پیدا کنیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه در مجموعه معاونت آموزشی کوتامدت، یک سری کلاس ها برگزار می گردد، با همکاران جهاد دانشگاهی لرستان جلساتی برگزار گردیده و با آنها صحبت شده که به همکاری هایمان ادامه می دهیم منوط براینکه مدرسی که تعیین می نمایند مورد تایید معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی لرستان به لحاظ علمی باشد.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: جهاد دانشگاهی لرستان در این راستا قول همکاری دادند و فهرست مدرسانی فرستادند و به این مجموعه اعلام کردیم که امکانات و اعضای هیات علمی دانشگاه در اختیار افزایش کیفیت آموزشی هستند.

ندری اضافه نمود: در کنار این موضوع مرکزی در دانشگاه علوم پزشکی لرستان داریم تحت عنوان مرکز مهارت های دانشگاه، که کمتر از یکسال بوده که تاسیس شده است.

وی هدف از ایجاد این مرکز را برگزاری مهارت های تخصصی مطرح نمود و گفت: مجوزهای این آموزش ها را از وزارتخانه می گیریم، سرفصل و اساتید تعیین می شوند و طرح درس را برای آنها ارسال می کنیم.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی لرستان توضیح داد: در هر قسمتی که احتیاج است توانمندی داشته باشیم مثل آموزش مجازی، موضوعات تخصصی خاص در رده پزشکان و پرستاران این کلاس های برگزار می شوند که تا به امروز دو دوره توانمندسازی کووید19 برای پزشکان و پرستاران برگزار گردید.

ندری اعلام کرد: البته در مواردی سازوکارها احتیاج به اصلاح و برطرف ایرادها و هزینه دارد.

وی مطرح نمود: پیگیر هستیم که کیفیت آموزشی را در همه رده ها افزایش دهیم و تمام امکانات آموزش در اختیار مراکزی است که می خواهند کیفیت آموزشی مناسب و علمی را داشته باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 3 آذر 1400 بروزرسانی: 3 آذر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 15931

به "افزایش کیفیت آموزشی در همه رده های دانشگاه علوم پزشکی لرستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش کیفیت آموزشی در همه رده های دانشگاه علوم پزشکی لرستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید