بخش خصوصی مهمترین بازوی دولت برای عبور از شرایط تحریمی است

به گزارش سهندبلاگ، به گزارش خبرنگاران، قاسم سلیمانی دشتکی عصر شنبه در نشست گفتگوی دولت و بخش خصوصی گفت: دشمنان امروز تمام توان خود را بکار گرفته اند تا با محدود سازبی فعالیت های اقتصادی منابع درآمدی کشور را کاهش دهند تا از این طریق مانع دستیابی کشورمان به اهداف خود شوند.

بخش خصوصی مهمترین بازوی دولت برای عبور از شرایط تحریمی است

وی ادامه داد: ولی ایران اسلامی شرایط بسیار سخت از حال حاضر را نیز با مدد الهی و همبستگی ملی پشت سر گذاشته است.

استاندار ایلام تاکید نمود: شرایط کشورمان با سال های ابتدایی پیروزی انقلاب و همچنین دوران جنگ تحمیلی قابل مقایسه نیست و امروز در بسیاری از زمینه ها خودکفا شده ایم و می توانیم با کمترین اتکا به خارج نیازمندی های خود را تامین کنیم.

سلیمانی دشتکی اضافه کرد: توفیق بیشتر در این زمینه نیازمند مشارکت فعالانه بخش خصوصی است تا با یاری یکدیگر روز به روز در جهت تقویت اقتصاد ملی گام برداریم.

وی در ادامه به ظرفیت های استان در بخش های مختلف اشاره نمود و یادآور شد: ایلام دارای ظرفیت های مهمی مثل مرز مهران، کشاورزی، گردشگری، مرزهای چنگوله و چیلات، منطقه ویژه اقتصادی، پتروشیمی، نفت و گاز و ... است.

استاندار ایلام گفت: باید موانع پیش روی حضور سرمایه گذاران به استان را رفع کنیم که در این میان حفظ قوانین غیرضرور و زائد بسایر مهم است.

سلیمانی دشتکی ابراز داشت: مدیران باید به دنبال قوانینی باشند که گره سرمایه گذاری در استان حل گردد، چرا که سرمایه گذاران بزرگی در کشور وجود دارد که علاقه مند به حضور در استان هستند پس باید مشوق های لازم را در اختیار آنان قرار دهیم.

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 320

به "بخش خصوصی مهمترین بازوی دولت برای عبور از شرایط تحریمی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بخش خصوصی مهمترین بازوی دولت برای عبور از شرایط تحریمی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید