برپایی پویش صرفه جویی در انرژی، نجات زندگی در فارس

به گزارش سهندبلاگ، خبرنگاران/فارس مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شیراز گفت: طی توافق با آموزش و پرورش استان فارس، پویشی با عنوان صرفه جویی انرژی؛ نجات زندگی در این استان برگزار خواهد شد.

برپایی پویش صرفه جویی در انرژی، نجات زندگی در فارس

سید باقر احمدی سه شنبه 21 اردیبهشت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه آموزش و پرورش به عنوان متولی اصلی فرهنگ سازی در جامعه، تاثیر بسزایی در آینده کشور دارد، گفت: طی توافقی با اداره کل آموزش و پرورش استان فارس به منظور جلب مشارکت دانش آموزان به عنوان گروه هدف، پویشی با عنوان صرفه جویی در انرژی، نجات زندگی راه اندازی شده است.

وی با اشاره به اینکه، برای ایجاد تغییر در رفتارها و سبک زندگی، احتیاجمند انجام برنامه های ارتقاء آگاهی در گروه کودک و نوجوان هستیم، گفت: ایجاد آگاهی در گروه های مختلف دانش آموزی (پیش دبستانی تا سرانجام متوسطه دوم)، علاوه بر تاثیر فردی، بر ارتقاء آگاهی های اعضای خانواده و گروه همسالان اثرگذار است و به همین دلیل اقدامی فراگیر و عمیق محسوب می گردد.

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع برق شیراز گفت: امروزه با رشد روز افزون فناوریهای جدید اطلاعاتی و ارتباطی و تحقق جامعه اطلاعاتی، تحولات بزرگی در مناسبات حاکم بر تبلیغات و بستر سازی مناسب فرهنگی رخ داده و با هم افزایی ناشی از همکاری توزیع برق و آموزش و پرورش می توان در فرهنگ سازی و تبلیغات به طور مستقیم، ارتباطی دوسویه با گروه های هدف، که بالغ بر 500 هزار نفر را شامل می شوند، ارتباط برقرار کرد.

او اعلام نمود: پویش صرفه جویی در انرژی؛ نجات زندگی یک حرکت برنامه ریزی شده و هدفمند محسوب می گردد که در قالب یک بسته فرهنگی شامل انتقال آموزه های فرهنگ سازی مدیریت مصرف و رویداد مسابقه ای، مشارکت گروه دانش آموزان پایه های مختلف را جلب خواهد نمود.

احمدی گفت: این رویداد در محورهای صرفه جویی در انرژی برق، محیط زیست و ایمنی، روز شنبه 25 اردیبهشت راس ساعت 11از کانال رسمی آموزش و پرورش فارس در شبکه شاد به آدرس @farsedunews آغاز به کار خواهد نمود.

او همچنین موضوعات طراحی شده برای این مسابقه را، شیوه های صرفه جویی در مصرف انرژی برق، ایمنی برق و حفظ محیط زیست اعلام و اضافه نمود: علاقه مندان به شرکت در این پویش تا سرانجام خرداد برای ارسال اثر مهلت خواهند داشت و بعد از ارزیابی آثار ارسالی، به نفرات برتر، جوایز نفیسی نظیر دوچرخه و دیگر وسایل ورزشی تعلق خواهد گرفت.

احمدی گفت: در بخش ویژه این پویش، علاوه بر افرادیکه آثارشان منتخب شناخته شده است، کسانیکه توانسته باشند مصرف برق خود را در ماههای خرداد و تیر حداقل ده درصد نسبت به دوره مشابه سال قبل کاهش دهند، به قید قرعه جایزه ویژه (دوچرخه) اهداء خواهد نمود.

مدیرروابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شیراز، با دعوت از همه دانش آموزان استان فارس برای مشارکت در این پویش، ابراز امیدواری کرد که سال جاری نیز همانند سالهای گذشته با همکاری خوب مشترکان، بدون احتیاج به اعمال خاموشی ناخواسته، تابستان و دوره پیک مصرف برق را پشت سر بگذاریم.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 14044

به "برپایی پویش صرفه جویی در انرژی، نجات زندگی در فارس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برپایی پویش صرفه جویی در انرژی، نجات زندگی در فارس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید