برگزیدگان جشنواره استعدادیابی حوزه گیاهان دارویی معرفی شدند

به گزارش سهندبلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی و فناوری، نخستین جشنواره خلاقیت و استعدادیابی در حوزه گیاهان دارویی، فرآورده های طبیعی و طب ایرانی برگزار گردید. در این رویداد با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری های گیاهان دارویی و طب سنتی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری تشویق جامعه دانش آموزی برای فعالیت بیشتر در این حوزه دنبال شد.

برگزیدگان جشنواره استعدادیابی حوزه گیاهان دارویی معرفی شدند

شناسایی استعدادهای جوان، یاری به رشد ایده ها و خلاقیت جوانان و دانش آموزان و فرهنگ سازی در میان نسل جوان، از جمله اهدافی است که این رویداد عظیم دنبال می نماید.

جشنواره خلاقیت و استعدادیابی در حوزه گیاهان دارویی، فرآورده های طبیعی و طب ایرانی، همچنین به دنبال بستر سازی برای تولد استارت آپ ها و تیم های خلاق آینده، از میان جوانان و دانش آموزان علاقه مند به این حوزه است.

اختتامیه نخستین جشنواره خلاقیت و استعدادیابی دانش آموزی در حوزه گیاهان دارویی، فراورده های طبیعی و طب ایرانی، با توجه به شیوع ویروس کووید 19 و بر اساس نظر شورای سیاست گذاری جشنواره، به صورت مجازی برگزار گردید.

در حاشیه این جشنواره، بخش های مختلف رقابتی و ترویجی در قالب ارائه مقاله، طرح، عکس، روزنامه دیواری و کارسازه برگزار گردید. آرش مهرآفرین، محمد ذهبی نژاد، زهرا قنبری، مبینا داوری، مبینا شعبانعلی و حنانه نصراللهی از جمله منتخبان بخش های رقابتی این رویداد بودند.

در این جشنواره سراسری همچنین، طرح های مانند طرح، آنالیز اثرات ضد میکروبی وضد سرطانی عصاره گیاه انیسون ستاره ای، ارائه شد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 9591

به "برگزیدگان جشنواره استعدادیابی حوزه گیاهان دارویی معرفی شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزیدگان جشنواره استعدادیابی حوزه گیاهان دارویی معرفی شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید