تجهیز کتابخانه های روستایی آذربایجان شرقی همزمان با دهه فجر

به گزارش سهندبلاگ، خبرنگاران/آذربایجان شرقی معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی از تجهیز کتابخانه های روستایی استان همزمان با ایام دهه فجر اطلاع داد.

تجهیز کتابخانه های روستایی آذربایجان شرقی همزمان با دهه فجر

جهت دریافت خدمات اجرای بام سبز با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

وحید حسین زاده گفت: اهدای کتاب به ارزش پنحاه میلیون تومان به کتابخانه های روستایی استان و تجهیز این کتابخانه ها با تازه های نشر به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه کتاب پیش بینی شده است.

وی تشریح کرد: با تجهیز این کتابخانه ها که جزو دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است، یاری شایانی به اعتلا و توسعه فرهنگ مطالعه در استان شده و به خصوص نوجوانان و جوانان این مناطق، اوقات خود را در این کتابخانه ها به طور مفید، سپری می نمایند.

وی، یکی از مسائل مورد توجه این اداره کل را پیشبرد اهداف و امور فرهنگی در اجتماعات روستایی بیان کرد و گفت: توسعه فضاهای کتابخانه ای و در دسترس قرار دادن تازه های نشر و اتفاقات حوزه کتاب برای علاقمندان در نقاط روستایی، زمینه تعالی فرهنگ و گسترش و تعمیق مطالعه را فراهم می نماید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، حسین زاده اضافه کرد: همچنین علاوه بر این طرح، در طول ایام دهه فجر، ده ها برنامه فرهنگی، هنری و ادبی توسط اداره کل و ادارات تابعه شهرستانی اجرا می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 6354

به "تجهیز کتابخانه های روستایی آذربایجان شرقی همزمان با دهه فجر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تجهیز کتابخانه های روستایی آذربایجان شرقی همزمان با دهه فجر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید