ترامپ: چین به شدت خواهان توافق است

به گزارش سهندبلاگ، دونالد ترامپ با لحنی مصالحه آمیزتر پس از افزایش تنش ها با چین، ضمن تحسین اظهارات سرپرست تیم مذاکره کننده تجاری این کشور، اظهار کرد، پکن خواهان توافق با آمریکا است.

ترامپ: چین به شدت خواهان توافق است

با تور چین سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید.

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در کنفرانسی خبری در نشست گروه هفت گفت: آن ها (چین) به شدت خواهان دستیابی به توافق هستند. تعرفه ها به آنان ضربه سختی وارد نموده است.

به گزارش پایگاه خبری بلومبرگ، او با اشاره به اظهارات سرپرست تیم مذاکره کننده تجاری چین گفت: او خواهان دستیابی به توافق است و می خواهد این توافق در شرایطی آرام شکل بگیرد. او از واژه آرام استفاده کرد و من هم با او موافقم.

لیو هه، معاون نخست وزیر و سرپرست تیم مذاکره کننده چین در مراسم افتتاحیه اکسپوی چین هوشمند 2019 اظهار کرد: ما خواهان حل این مشکل به وسیله مذاکره و همکاری با برخوردی آرام هستیم. ما به شدت با تشدید جنگ تجاری مخالفیم. این برای چین، آمریکا و منافع مردم سراسر دنیا سازنده نیست.

ترامپ در این نشست خبری همچنین تاکید نمود که هرگونه توافق با چین باید جوابگوی عدم تعادل تجاری باشد و آمریکا در غیر این صورت تجارت با چین را متوقف می نماید.

رئیس جمهوری آمریکا اظهار کرد، چشم انداز دستیابی به توافق با چین در حال حاضر نسبت به هر زمان دیگری از زمان شروع مذاکرات بهتر است. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 16 شهریور 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 2924

به "ترامپ: چین به شدت خواهان توافق است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: چین به شدت خواهان توافق است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید