تور معرفی کازان به آژانس های مسافرتی

به گزارش سهندبلاگ، کازان به عنوان یکی از جذاب ترین شهرهای روسیه در یکی دو سال اخیر مورد توجه گردشگران ایرانی قرار گرفته است.

تور معرفی کازان به آژانس های مسافرتی

اگر علاقمند به سفر با بهترین قیمت تور های کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

بنابر اعلام روابط عمومی لیاناپرواز، از این رو آژانس مسافرتی لیاناپرواز که مجری انحصاری تورهای کازان است اقدام به برگزاری یک سلسله همایش های معرفی جمهوری تاتارستان به فعالان صنعت گردشگری ایران نموده است.

همایش های معرفی کازان با حضور سرگئی ایوانف، رئیس کمیته گردشگری جمهوری تاتارستان روسیه از روز آدینه 11 بهمن ماه در اصفهان شروع شد. ایوانف که به همراه اعضای کمیته گردشگری تاتارستان به ایران آمده است، پس از اصفهان به شیراز رفت و روز یکشنبه 13 بهمن ماه در هتل همای این شهر با فعالان صنعت گردشگری استان فارس به مصاحبه پرداخت.

در این دو برنامه جاذبه های گردشگری تاتارستان، بهترین زمان سفر به این منطقه، ویژگی های منحصربه فرد کازان و تاتارستان در فصل زمستان و تابستان برای مدیران عامل و مدیران فنی آژانس ها توضیح داده شد.

در این همایش ها نماینده شرکت آتا نیز حاضر است. آتا تنها شرکت هواپیمایی ایران است که بین تهران و کازان خط پروازی اختصاصی دارد.

سومین همایش معرفی کازان نیز امروز در هتل ائل گلی تبریز برگزار می گردد. اختتامیه این مجموعه همایش ها چهارشنبه هفته جاری در تهران و با حضور مسئولان صنعت گردشگری، مدیران انجمن های تخصصی این صنعت و میهمانان ویژه برگزار می گردد. در انتهای تمام همایش ها بین حاضران یک قرعه کشی صورت گرفته و به سه نفر از فعالان صنعت گردشگری هر شهر خدمات سفر رایگان از جمله اقامت و بلیط در کازان طی ایام نوروز سال 1399 اهدا شده است.

شهر کازان، پایتخت ورزشی روسیه است که در محل تلاقی رودهای ولگا و کاما واقع شده است. این شهر قدمتی هزار ساله دارد و به عنوان یک شهر مذهبی شناخته می گردد. یکی از ویژگی های منحصربه فرد قرارگیری تعداد زیادی از مساجد، کنیسه ها، کلیساها و عبادتگاه های ادیان مختلف در کنار یکدیگر است.

یکی از جاذبه های دیدنی این شهر استادیوم کازان آرنا است که میزبان بازی تیم ملی فوتبال کشورمان در مقابل پرتقال در رقابتهای جام دنیای 2018 بوده است. در رختکن استادیوم کازان آرنا، تصویر بازیکنان بزرگی که در این استادیوم به میدان رفته اند، به یادگار نصب شده است. نکته جالب اینجاست که تصویر سردار آزمون نیز در کنار ستاره های بزرگی همچون رونالدو، نیمار، گریزمان و راموس واقع شده است.

ناگفته نماند که در کنار جاذبه های مدرن و معاصر کازان، سه اثر تاریخی این منطقه در فهرست میراث دنیای یونسکو ثبت شده؛ بنای باشکوه کرملین کازان، مجموعه تاریخی و باستانی بلغار، کلیسای جامع و صومعه عروج سویاژسک سه مجموعه ای هستند که سالانه میزبان بیش از دو میلیون گردشگری کنجکاو از سراسر دنیا هستند.

منبع: همگردی
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 6102

به "تور معرفی کازان به آژانس های مسافرتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور معرفی کازان به آژانس های مسافرتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید