تیم استون مارتین از خودروی فرمول یک فصل 2021 خود رونمایی کرد

به گزارش سهندبلاگ، این طور که پیداست استون مارتین برای فصل 2021 رقابت های فرمول یک برنامه های گسترده ای دارد و اکنون از خودروی مسابقه ای جدید خود با بهبود آیرودینامیکی رونمایی کرده است.

تیم استون مارتین از خودروی فرمول یک فصل 2021 خود رونمایی کرد

پس از تغییر برند تیم ریسینگ پوینت (Racing Point)، اکنون کمپانی استون مارتین از خودروی مسابقه ای تازه خود با نام AMR21 رونمایی کرده است. این خودرو رنگ سبز مسابقه ای بریتانیایی را که مدت ها انتظار آن می رفت، به نمایش می گذارد. همچنین برخی عناصر به رنگ صورتی را که نشانه ای از پشتیبانی مالی شرکت BWT از تیم ریسینگ پوینت است، حفظ کرده است.

خودروی جدید AMR21 در مسابقات توسط رانندگان تیم ریسینگ پوینت استون مارتین هدایت خواهد شد. سباستین وتل (Sebastian Vettel) قهرمان چهار دوره رقابت های فرمول یک که پس از انتقال از تیم فراری با تیم ریسینگ پوینت فعالیت خود را آغاز کرد و لنس استرول (Lance Stroll) که هم تیمی او در این رقابت هاست.

  • فهرست کامل رانندگان و تیم های فصل 2021 مسابقات فرمول یک

خودروی AMR21 نسخه متحول شده مدل سال گذشته RP20 است که تحت مقررات فنی برای کاهش هزینه ها و در پی شیوع همه گیری ویروس کرونا، با توقف توسعه فروش عمده روبرو شده بود.

اندرو گرین (Andrew Green) مدیر فنی تیم استون مارتین با اشاره به اینکه تمرکز این تیم در زمستان بر روی بازیابی نیروی رو به پایین خودرو تحت مقررات جدید سال 2021 و به روزرسانی قسمت عقب ماشین به ویژگی های سال 2020 مرسدس بوده است، گفت: آیرودینامیک مؤثرترین عامل در عملکرد است، بنابراین شاهد بهبود زیادی از دید آیرودینامیکی هستیم.

او افزود: تغییر مقررات رقابت ها که از اواخر سال 2020 انجام شد، تأثیر زیادی بر عملکرد آیرودینامیکی خودروی ما داشت و فصل زمستان را صرف تلاش برای جبران کمبودهای ایجاد شده در نتیجه این تغییرات کردیم. تمرکز ما بر روی این موضوع بسیار زیاد بوده است و هم اکنون بخش عقب خودرو را به سیستم تعلیق 2020 که توسط مرسدس عرضه می شود، تغییر داده ایم.

با این تغییرات و بهبود آیرودینامیک خودرو، استون مارتین تلاش می کند تا یک سال چشمگیر را برای ریسینگ پوینت رقم بزند تا چهارمین قهرمانی اعضای خود را همراه داشته باشد و برای نخستین بار در جایزه بزرگ صخیر بحرین پیروز شود.

اوتمار زافناور (Otmar Szafnauer) مدیر تیم فرمول 1 استون مارتین با بیان اهداف این تیم برای سال 2021 تمرکز تیم را بر روی ادامه فرایند اواخر فصل گذشته و ثبات بیشتر در طول فصل مطرح نمود. او گفت: موفقیت این است که فصل را از جایی که به پایان رساندیم، آغاز کنیم.

او افزود: ما در مسابقات پایانی فصل گذشته بسیار رقابتی بودیم. متأسفانه در پایان فصل چند نقص اساسی در موتور داشتیم و نتوانستیم همه امتیازهایی را که با چنین اتومبیلی ممکن است، به دست آوریم.

به گفته زافناور اگر ریسینگ پوینت بتواند با همان عملکرد اتومبیل در پایان فصل گذشته، فصل جدید را آغاز کند و بر روی نتیجه گیری منظم تر و امتیازگیری باثبات بیشتر تمرکز داشته باشد، یک موفقیت برای استون مارتین خواهد بود.

  • ساعت آغاز مسابقات فصل 2021 فرمول یک

عکس کاور: خودروی مسابقه ای AMR21 استون مارتین برای فصل 2021 رقابت های فرمول یک

Credit: Aston Martin

منبع: Motor Sport

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 فروردین 1400 بروزرسانی: 8 فروردین 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 12862

به "تیم استون مارتین از خودروی فرمول یک فصل 2021 خود رونمایی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تیم استون مارتین از خودروی فرمول یک فصل 2021 خود رونمایی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید