خبرنگاران حادثه رانندگی در سبزوار و برق گرفتگی زوج میانسال در مشهد

به گزارش سهندبلاگ، مشهد- خبرنگاران- کشته شدن یک نفر بر اثر برخورد 2 خودرو در سبزوار و برق گرفتگی زوج میانسال در مشهد از جمله عناوین اخبار کوتاه روز یکشنبه استان خراسان رضوی است.

خبرنگاران حادثه رانندگی در سبزوار و برق گرفتگی زوج میانسال در مشهد

سبزوار- مسوول روابط عمومی مرکز حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: برخورد یک دستگاه تریلی با خودرو پژو در جاده سبزوار - جوین یک کشته و یک مصدوم به جا گذاشت.

مسلم فائق نیا روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: در پی این حادثه که عصر امروز در کیلومتر 20 جاده سبزوار - جوین رخ داد ماموران اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه یک نفر از سرنشینان خودرو پژو بر اثر شدت جراحت سر صحنه جان باخت و یک مصدوم نیز پس از دریافت خدمات اولیه درمانی به بیمارستان امدادی شهید بهشتی سبزوار منتقل شد.

29 مرکز اورژانس شهری و روستایی با 30 دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، یک دستگاه موتور آمبولانس و یک بالگرد به حادثه دیدگان و بیماران در شهرستان سبزوار خدمات اورژانسی و درمانی ارائه می نمایند.

سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد واقع شده است.

مشهد- مدیر منطقه دوم عملیات سازمان آتش نشانی مشهد گفت: زن میانسال مشهدی و همسرش که برای نجات وی اقدام نموده بود بر اثر برق گرفتگی جان باختند.

سرآتشیار محمدرضا علیپور روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: در پی تماس شهروندان با سامانه 125 و اعلام مشاهده دود از درون یک منزل مسکونی در بولوار بهمن مشهد، آتش نشانان به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: آتش نشانان با ورود به این منزل، با اجساد یک زن 45 ساله و مرد 52 ساله که در حمام این واحد مسکونی دچار برق گرفتگی شده بودند روبرو شدند.

مدیر منطقه دوم عملیات سازمان آتش نشانی مشهد گفت: در آنالیز های اولیه معین شد، زن میانسال داخل حمام در حال شستن لباس بوده که دچار برق گرفتگی شده و همسرش نیز که قصد نجات وی را داشته وارد حمام شده و بر اثر برق گرفتگی هر دو نفر جان باخته اند.

وی اضافه کرد: آتش نشانان با قطع جریان برق این دو نفر را از محل خارج کردند.

علیپور ادامه داد: براساس نظر کارشناسان شرکت برق و آنالیز این واحد مسکونی، سیم کشی غیر اصولی و فرسودگی آن باعث اتصال برق با شبکه آب شرب داخل منزل و برق گرفتگی این 2 نفر شده است.

وی گفت: ظرف غذا نیز به دلیل سوختگی محتویات آن دچار آتش سوزی شده بود که حریق توسط آتش نشانان خاموش شد و جسم بی جان این دو نفر تحویل عوامل انتظامی حاضر در صحنه گشت.

هزار و 800 آتش نشان در 51 ایستگاه کلانشهر سه و نیم میلیون نفری مشهد خدمت رسانی می نمایند.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: ایرنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 11353

به "خبرنگاران حادثه رانندگی در سبزوار و برق گرفتگی زوج میانسال در مشهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران حادثه رانندگی در سبزوار و برق گرفتگی زوج میانسال در مشهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید