خبرنگاران پروانه شهرک&zwnjهای صنعتی 8 گانه تهران صادر می&zwnjشود

به گزارش سهندبلاگ، تهران- خبرنگاران- معاون هماهنگی امور مالی استاندار تهران با بیان اینکه تکلیف شرایط پروانه های صنفی شهرک های صنعتی غیر دولتی این استان معین می گردد، گفت: پروانه برای این شهرک های هشت گانه تهران صادر می گردد.

خبرنگاران پروانه شهرک&zwnjهای صنعتی 8 گانه تهران صادر می&zwnjشود

به گزارش خبرنگاران از استانداری تهران، حشمت الله عسگری روز یکشنبه در ستاد تسهیل و برطرف موانع فراوری که در شهرستان قدس برگزار گردید، اعلام نمود: شرایط مجوزها و پروانه های درخواستی هشت شهرک صنعتی غیر دولتی این استان با مساعدت اداره کل محیط زیست تهران معین تکلیف شد.

وی یادآور شد: هشت شهرک صنعتی غیردولتی در چهار شهرستان رباط کریم، بهارستان، ملارد و شهرستان قدس در استان تهران فعال هستند.

عسگری با اشاره به مسائل مربوط به پروانه این شهرک ها بیان نمود: در خصوص معین تکلیف پروانه چنین شهرک هایی در سال 89 مصوبه ای ابلاغ شد و اصلاحیه آن در سال 96 نیز مورد تاکید نهاده شد.

معاون هماهنگی امور مالی استاندار تهران اعلام نمود: مضمون مصوبه این بوده که تمامی واحدهایی که دارای پروانه صنفی هستند و با مسائلی در زمینه دریافت تسهیلات و غیره روبرو می شوند در صورت تایید سازمان صنعت، معدن و تجارت و با استعلام از محیط زیست پروانه صنعتی برای این واحدها صادر گردد.

عسگری همچنین اعلام کرد: در این جلسه با مساعدت محیط زیست استان تهران مقرر شد که برای شهرک های 8 گانه صنعتی غیردولتی استان پروانه صنعتی صادر گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 دی 1399 بروزرسانی: 17 دی 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 11719

به "خبرنگاران پروانه شهرک&zwnjهای صنعتی 8 گانه تهران صادر می&zwnjشود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران پروانه شهرک&zwnjهای صنعتی 8 گانه تهران صادر می&zwnjشود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید