خبر های خوش مدیر عامل پست در جمع پستچی ها

به گزارش سهندبلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- مدیر عامل شرکت ملی پست، ارتقاء کیفیت لباس موزعان پستی و لحاظ کردن سختی کار را از برنامه های شرکت خاطرنشان کرد.

خبر های خوش مدیر عامل پست در جمع پستچی ها

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، رمضانعلی سبحانی فر دیروز در بازدید از منطقه 18 پستی جنوب تهران پس از شنیدن پیشنهاد ها، انتقاد ها و درخواست های پستچی ها گفت: از اعتمادی که شما در جامعه ایجاد نموده اید متشکرم و مردم شما را به عنوان امانتدار و درستکار می شناسند و مشکلاتی که امروز مطرح کردید کاملا به حق است و با همکارانمان در ستاد برای برطرف آن کوشش خواهیم کرد.

وی گفت: خواسته هایی در بخش ارتقاء امنیت شغلی، معیشت و تجهیزات و لوازم مورد نیازتان داشتید که کاملا بجاست و البته ما نباید مدیران قبلی را خیلی مقصر بدانیم چرا که اداره شرکت پست شرکت درآمد- هزینه ای است و هر چه درآمد داشته باشد می تواند هزینه کند.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: این شرکت سال گذشته 320 میلیارد تومان زیان داشت و 850 میلیارد تومان نیز تا به امروز زیان انباشته دارد و اگر بسیاری از انتظارات شما موزعان پستی برآورده نشده بخاطر نبود اعتبارات بوده است.

وی اضافه کرد: هزینه های ما در 5 ماه ابتدایی سال جاری حدود 20 درصد بیشتر از درآمد ها بوده است و این شرایط را برای ما سخت می نماید، اما با یاری خداوند از ابتدای شهریور سال جاری که مسئولیت به عهده گرفتم تغییراتی شروع شد و 900 هزار تومان بابت لوازم آموزشی و لوازم تحریر پرداخت کردیم و به مناسبت روز جهانی پست در مهرماه یک و نیم میلیون تومان پرداخت شد و در همین خصوص به بازنشستگان هم برای اولین بار 500 هزار تومان پرداخت کردیم و 300 هزار تومان هم به شرکتی ها پرداخت شد.

وی گفت: از همان ابتدای مسئولیتم پیگیری شد تا 60 میلیارد تومان تسهیلات بگیریم و در میان کارکنان توزیع کنیم که معادل 20 میلیارد تومان؛ همکاران پست سهام 5 میلیون تومانی را دریافت کردند و برای بقیه بخشنامه کردیم که اگر کسی علاقه مند است از این تسهیلات با اقساط 250 هزار تومانی 24 ماهه و با سود 12 درصد استفاده نمایند.

دو هزار موتور برقی به ناوگان موتوری پست اضافه خواهد شد

سبحانی فر اضافه کرد: در بحث اضافه کرده شدن موتور های برقی به ناوگان پست هم مذاکراتی با چند شرکت داشتیم که مقرر شد جانمایی جعبه ای برای قرار دریافت مرسولات در این موتور صورت گیرد و حداقل در گام نخست دو هزار موتور برقی به ناوگان موتوری پست اضافه خواهد شد و 400 وانت پراید نیز بزودی برای پشتیبانی شبکه اضافه می گردد.

وی گفت: در موضوع لباس کارکنان پست هم خودمان حساسیت بالایی داریم و باید کارمند پست شکل و شمایل خوبی داشته باشد و با معین شدن پیمانکار مقرر شد به زودی یک دست کامل شامل کفش، شلوار، کاور و اورکت در اختیار موزعان پستی قرار گیرد.

مدیر عامل شرکت ملی پست ایران اضافه کرد: در مورد خورجین هم مناقصه برگزار شده است که برنده آن تا هفته آینده تعیین می گردد و درباره گوشی های تلفن همراه نیز قبول داریم که این گوشی ها کم کم فرسوده می گردد و به دنبال جایگزینی آن با دیوایس های کوچکی هستیم که هم امضای دیجیتال و هم اثر انگشت و عکس می گیرد و ما می توانیم در آینده افتتاح حساب بانکی در درب منازل مردم را هم از این طریق انجام دهیم.

سبحانی فر گفت: در موضوع حق انکسار هم حتما در هیئت مدیره آنالیز می کنیم تا تغییراتی ایجاد گردد.

وی درباره لحاظ شدن سختی کار برای موزعان پستی هم گفت: سال ها قبل این موضوع در مجلس مطرح شد و اگر این موضوع آن موقع تصویب نشد به این جهت بود که درخواست شده بود سختی کار برای همه نامه رسان ها در همه وزارتخانه ها و سازمان ها لحاظ گردد که بار اقتصادی بسیار فراوانی برای دولت داشت.

اما ما بنا داریم از ظرفیت قانونی استفاده کنیم و در مذاکره با سازمان امور استخدامی و وزارت کار بتوانیم روزنه ای برای لحاظ کردن سختی کار برای موزعان پستی ایجاد کنیم.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اضافه کرد: در نظر داریم 50 درصد کارکنان قراردادی را پیمانی و همچنین بعضی کارمندان شرکتی را قراردادی کنیم.

وی گفت: از شما انتظار داشتم در میان همه درخواست هایتان پیشنهاد هایی هم درباره ارسال هر چه زودتر مرسولات و بسته ها به دست مردم بدهید که مثلا این کار به وسیله افزایش دادن ناحیه ها یا تغییر نوبت های کاری امکانپذیر است یا نه؟

سبحانی فر اضافه کرد: در این خصوص پیشنهاد های خود را ارائه کنید تا حتما در جلسه با مدیران مطرح کنیم چرا که باید سرعت رسیدن مرسولات به دست مردم به حداکثر برسد.

وی خطاب به موزعان پستی گفت: هر کدام از شما به مثابه یک کارشناس و بازاریاب باید عمل کنید و به گونه ای با شرکت ها ارتباط برقرار کنید تا بتوانند وارد مذاکره با پست شوند و خدماتشان را به وسیله پست به مردم بدهند که اگر این موارد محقق گردد قطعا درآمد های ما نیز افزایش می یابد.

روزانه بیش از 7 تن مرسوله به خارج کشور ارسال می کنیم

مدیر عامل شرکت ملی پست ایران در ادامه بازدید از قسمت انبار این ناحیه پستی در مصاحبه با خبرنگار ما با اشاره به تاثیر تحریم و بیماری کرونا در کاهش ارسال مرسولات خارجی گفت: به سبب رعایت شیوه نامه های جهانی پذیرش بسته های خارجی با مشکل روبرو شدیم، اما این محدودیت ها به تدریج برداشته شد و 90 کشور محدودیت هایشان را برداشتند و ما هم اکنون روزانه بیش از 7 تن مرسوله به خارج کشور ارسال می کنیم.

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 10882

به "خبر های خوش مدیر عامل پست در جمع پستچی ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر های خوش مدیر عامل پست در جمع پستچی ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید