دادگاه پاکستان با حکمی گرم خانه برپا شده در منزل وزیر سابق دارایی را تعطیل کرد

به گزارش سهندبلاگ، دادگاه عالی پاکستان طی حکمی به دولت این کشور دستور داد گرم خانه برپا شده در منزل اسحاق دار را تعطیل کند.

دادگاه پاکستان با حکمی گرم خانه برپا شده در منزل وزیر سابق دارایی را تعطیل کرد

جهت دریافت خدمات اجرای قیمت روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران به نقل از جیو تی وی، گرم خانه برپا شده در خانه اسحاق دار وزیر سابق خزانه داری پاکستان که به فساد اقتصادی متهم شده و به انگلیس رفته است تنها 3 روز فعالیت کرد.

گزارش ها حاکی است دادگاه با تبدیل منزل شخصی وی به گرم خانه مخالفت کرد و از دولت خواست به صورت فوری وسایل مربوط به گرم خانه را از منزل اسحاق دار خارج کند.

طبق حکم دادگاه تا زمان حکم نهایی دولت حق ندارد از اموال و املاک اسحاق دار به نفع عموم استفاده کند و املاک وی حق شخصی وی محسوب می گردد.

دولت اسلام آباد با اجرای حکم دادگاه گرم خانه موجود در منزل اسحاق دار را به کانتینری در نزدیک خانه وی منتقل کرد.

پیش از این دولت قصد داشت خانه وی را به وسیله مزایده به فروش برساند که پیروز به این کار نیز نشد و تصمیم گرفت که از این خانه به عنوان گرم خانه و محلی برای پناه دادن به افراد فقیر استفاده کند.

سران حزب نواز ضمن مخالفت با این تصمیم دولت آن را صرفاً انتقام گیری سیاسی عمران خان از مسئولین حزب نواز دانسته بودند.

لازم به ذکر است اسحاق دار که در زمان نخست وزیری نواز شریف عهده دار کرسی وزارت دارایی پاکستان بود متهم به داشتن اموالی است که محل تأمین آنها معین نیست.

وی پس از متهم شدن به فساد اقتصادی از کشور خارج شده و به انگلیس رفته است ولی علی رغم ارسال احضاریه های مکرر از سوی دادگاه عالی پاکستان حاضر به بازگشت نشده است.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 12 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 6434

به "دادگاه پاکستان با حکمی گرم خانه برپا شده در منزل وزیر سابق دارایی را تعطیل کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دادگاه پاکستان با حکمی گرم خانه برپا شده در منزل وزیر سابق دارایی را تعطیل کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید