دانشگاه شریف مسابقه ادبی سرود شریف برگزار می نماید

به گزارش سهندبلاگ، روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف مسابقه سرود شریف با موضوع علم، پیشرفت و صنعت را به منظور فراوری سرود رسمی دانشگاه برگزار می نماید.

دانشگاه شریف مسابقه ادبی سرود شریف برگزار می نماید

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، دانشگاه صنعتی شریف در نظر دارد به منظور فراوری سرود رسمی این دانشگاه، مسابقه سرود شریف را با موضوع علم، پیشرفت و صنعت برگزار کند.

علاقه مندان می توانند جهت شرکت در این مسابقه که در راستای فراوری و تنظیم متن سرود رسمی دانشگاه برگزار می گردد، آثار خود را به نشانی مندرج در فراخوان ارسال کنند.

دانشگاه، شریف، علم، پژوهش، آموزش، فناوری، پیشرفت، صنعت، دانشجو، استاد، رشد و بالندگی به عنوان مضامین مورد نظر در آثار ارسالی مطرح شده است.

شرکت در این مسابقه برای عموم آزاد است و هر شرکت کننده می تواند با ارسال حداکثر دو اثر در مسابقه شرکت کند. سادگی، شیوایی، حماسی و پرشور بودن در آثار ارسالی شامل امتیاز ویژه ای خواهد بود.

شایان ذکراست؛ شرکت کنندگان در مسابقه باید فایل اثر خود را به صورت word ارسال کنند و در صورت احتیاج به دخل و تصرف در شعر ارسالی (با هماهنگی صاحب اثر)، این کار انجام خواهد شد. در خاتمه مسابقه و پس از داوری آثار ارسالی، به صاحب اثر برگزیده لوح تقدیر و جایزه ای نفیس اهدا می گردد و از آن اثر برای ساخت سرود رسمی دانشگاه صنعتی شریف استفاده خواهد شد.

علاقه مندان می توانند جهت شرکت در مسابقه، آثار خود را همراه با نام، نام خانوادگی و شماره تماس (ترجیحاً تلفن همراه) حداکثر تا تاریخ 20 تیرماه 1401 به نشانی [email protected] ارسال کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 تیر 1401 بروزرسانی: 23 تیر 1401 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 17525

به "دانشگاه شریف مسابقه ادبی سرود شریف برگزار می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه شریف مسابقه ادبی سرود شریف برگزار می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید