در این بازار بانکوک خیلی باید مراقب جیبتان باشید!

به گزارش سهندبلاگ، بازار پراتونام بانکوک

بازار پراتونام از بهترین مراکز خرید و بازارهای تایلند برای خرید لباس و وسایل ارزان است. محل این بازار از مناطق خرید شلوغ بانکوک است که پر از هتل های ارزان می باشد. یکی از معروف ترین هتل های این منطقه هتل بایوک اسکای است که بلندترین هتل و ساختمان تایلند می باشد. اگر به دنبال چیزی برای خوردن و پوشیدن هستید و می خواهید در هتلی ارزان اقامت کنید همه این ها را می توانید در بازار پراتونام پیدا کنید. با خبرنگاران همراه باشید تا با این بازار بیشتر آشتا شوید.

در این بازار بانکوک خیلی باید مراقب جیبتان باشید!

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

در گذشته، پراتو نام بازاری بود که فقط خرده فروشان برای خرید عمده اجناس به آن مراجعه می کردند، اما امروزه این بازار هر روز به روی گردشگران باز می گردد. معمولا گردشگران برای خرید کفش، پیراهن، شلوار و جین به قیمت مناسب تر به این بازار مراجعه می نمایند. این بازار همچنین محلی است که گردشگران از سراسر دنیا برای خرید فیک اجناس لوکسی مثل کیف دستی، کیف پول و ساعت مچی به اینجا می آیند. اجناس فیک برندهایی مثل گوچی، لائوس و کواچ در این بازار پیدا می گردد.

حتی اگر به خرید علاقه چندانی نداشته باشید باز هم بازدید از این بازار برای شما لذت بخش خواهد بود چون هندی ها و پاکستانی های زیادی در این محل هتل و رستوران دارند و محل خوبی برای گردش و کشف جنبه های دیگر شهر بانکوک می باشد. بازار پراتونام بازار فشرده و متمرکزی نیست که فقط یک بخش مرکزی داشته باشد. بازار لباس بخش بزرگی از ناحیه پراتونام را احاطه نموده است و بخش زیادی از بازار بصورت غرفه غرفه است که حتی تا کناره های خیابان هم کشیده شده است.

اگر لباس دوختنی می پوشید در این بازار خیاط هایی هستند که همه نوع پارچه را دارند و می توانند برای شما لباس های محلی و راحت بدوزند. اینجا یک بازار عمده فروشی است و قیمت خرید یک جنس نسبتا ارزان است و اگر چند جنس با هم بخرید از تخفیف ویژه برخوردار می شوید.

چگونه به بازار پراتونام برویم

پراتونام منطقه شلوغی است و از صبح زود تا آخر شب مردم بسیاری در آن رفت و آمد می نمایند و به دلیل وجود دو خیابان اصلی و مهم در این منطقه معمولا ترافیک فشرده ای در این خیابان ها ایجاد می گردد که رهایی تز این ترافیک مدت ها طول می کشد. معمولا به دلیل شلوغی خیابان های اطراف بازار، تاکسی ها با قیمتی بیشتر به این منطقه می آیند، بهترین وسیله برای آمدن به این بازار تاک تاک است چون قدرت مانور دارد و می تواند خود را از ترافیک رها کند. چون گردشگر هستید باید پول کرایه بیشتری پرداخت کنید و اگر کل راستا را با تاک تاک نروید هزینه رفت و آمد برای شما مقرون به صرفه می گردد.

گزینه دیگر برای رسیدن به این بازار، سیستم قطار شهری است، ایستگاه این قطار زیاد نزدیک بازار نیست و باید مقداری از راستا را پیاده طی کنید.

منبع: الی گشت
انتشار: 4 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 3370

به "در این بازار بانکوک خیلی باید مراقب جیبتان باشید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در این بازار بانکوک خیلی باید مراقب جیبتان باشید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید