دفاع گیتی پسند از اعتبار فوتسال ایران در آسیا

به گزارش سهندبلاگ، تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در جام باشگاه های آسیا به میدان خواهد رفت تا با کسب عنوان قهرمانی، پرچم فوتسال ایران در قاره کهن را برافراشته نگه دارد.

دفاع گیتی پسند از اعتبار فوتسال ایران در آسیا

به گزارش خبرنگاران، هشتمین دوره جام باشگاه های فوتسال آسیا از پنج شنبه به میزبانی شهر هوشی مینه ویتنام شروع شد و گیتی پسند به عنوان نماینده ایران در گروه C این مسابقات باید فردا (شنبه) به مصاف شنژن چین و دوشنبه به مصاف شریکر اوزاکا ژاپن برود. این سومین تجربه گیتی پسند از حضور در جام باشگاه های آسیاست. اصفهانی ها در نخستین حضور خود در سال 2012 با راهنمایی علی افضل جام قهرمانی را در کویت بالای سر بردند. این تیم اما در سال 2013 با راهنمایی رضا لک در ژاپن با شکست در فینال، به مقام نایب قهرمانی بسنده کرد و اکنون در ویتنام به دنبال جبران ناکامی چهار سال پیش است.

ناگویا ژاپن با سه قهرمانی پرافتخارترین تیم در این مسابقات محسوب می گردد اما ایران نیز با تیم های فولاد ماهان اصفهان، گیتی پسند اصفهان و تاسیسات دریایی تهران، سه بار جام را بالای سر برده است.

گیتی پسند در حالی برای این مسابقات از دو ماه پیش استارت زد که با حفظ شاکله اصلی تیم، بازیکنانی مثل مهدی جاوید و مهران عالیقدر را از دست داد اما با جذب بازیکنان تاثیرگذاری مثل ویتور هوگو و سعید عباسی و با تکیه بر تجربه بازیکنانی چون کشاورز، محمدی، حسن زاده و اسماعیل پور به دنبال بازگرداندن جام به ایران است.

نماینده فوتسال باشگاهی ایران در این مسابقات باید در کشوری مسابقه دهد که فوتسال ملی ایران از آن خاطره تلخی به یاد دارد. تیم ملی در جام ملت های آسیا سال 2014 با سرمربی گری خسوس قهرمانی را از دست داد و با شکست در فینال مقابل ژاپن، دوم شد.

گیتی پسندی ها پیش از شروع مسابقات نیز در دیداری تدارکاتی مقابل واموس اندونزی شکست خوردند تا نگرانی ها در خصوص شرایط این تیم زیاد گردد. از طرفی بازیکنان گیتی پسند در ویتنام با مشکل تغذیه رو به رو هستند؛ مسئله ای که در سال 2014 نیز برای ملی پوشان دردسرساز شده و آن ها را مجبور نموده بود، به خوردن سیب زمینی در طی حضورشان در ویتنام روی آورند.

برنامه مسابقات گیتی پسند در مرحله گروهی:

شنبه 31 تیر- ساعت 11:30

گیتی پسند - شنزن

دوشنبه 2 مرداد- ساعت 11:30

شورایکا اوزاکا - گیتی پسند

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 5435

به "دفاع گیتی پسند از اعتبار فوتسال ایران در آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دفاع گیتی پسند از اعتبار فوتسال ایران در آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید