دو بنای تاریخی روی خط مزایده

به گزارش سهندبلاگ، ابنیه تاریخی برای احیا و بازسازی نیاز به سرمایه گذاری دارند، صندوقی تحت عنوان احیا و بهره برداری از بناهای تاریخی و فرهنگی این مسئولیت را برعهده گرفته تا بناهایی را که نیاز به بازسازی دارند به مزایده گذاشته تا از این طریق قدمی در راستای حفظ این ابنیه برداشته گردد.

دو بنای تاریخی روی خط مزایده

اخیرا دو بنای تاریخی کاروانسرای مهر سبزوار در استان خراسان رضوی و خانه بهروزی های قزوین به مزایده گذاشته شده اند.

به گزارش روابط عمومی صندوق احیا و بهره برداری از اماکن فرهنگی تاریخی، کاروانسرای مهر با هزینه مرمت 3میلیارد تومان، مدت طراحی و مرمت 24 ماه، مدت قرارداد 21 سال و هزینه پایش و نگهداری از بنا به مبلغ 12 میلیون تومان به مزایده گذاشته شده است.

خانه بهروزی ها نیز با هزینه مرمت 540 میلیون تومان به اضافه 660 میلیون تومان دیون بنا، مدت طراحی و مرمت سه ماه مدت قرارداد هفت سال و هزینه پایش و نگهداری از بنا به مبلغ 20 میلیون تومان به مزایده گذاشته شده است.

کلیه واجدین صلاحیت و درخواست نمایندگان از تاریخ نشر آگهی این مزایده ها که امروز و فردا در روزنامه کثیرالانتشار منتشر می گردد، باید اسناد مزایده را از دبیرخانه کمیسیون مزایده صندوق احیا به نشانی تهران، میدان بهارستان، خیابان اکباتان، عمارت مسعودیه، ساختمان صندوق احیا و شماره تلفن 33992016-021 یا پایگاه اینترنتی صندوق احیا یا پایگاه ملی اطلاع رسانی مناقصات دریافت نمایند و حداکثر تا ساعت 18 روز شنبه مورخ 15/ 04/ 98‬ مدارک مربوطه را تکمیل و نسبت به تحویل پاکات به دبیرخانه اقدام و رسید دریافت نمایند.

تاریخ گشایش پاکت الف و ب روز یکشنبه 98/4/16 راس ساعت 11 در محل دفتر مرکزی صندوق احیا به نشانی تهران، میدان بهارستان، خیابان اکباتان، عمارت مسعودیه، ساختمان صندوق خواهد بود.

تاریخ گشایش پاکت ج روز یکشنبه مورخ 98/4/23 راس ساعت 11 در محل دفتر مرکزی صندوق به نشانی مذکور بوده و برنده نهایی اعلام می گردد.

منبع: مهر

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: همگردی
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 3075

به "دو بنای تاریخی روی خط مزایده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو بنای تاریخی روی خط مزایده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید