ساخت 600 دستگاه ضدعفونی کننده دست و محیط برای مقابله با کرونا

به گزارش سهندبلاگ، یک شرکت دانش بنیان مستقر در اصفهان پیروز به فراوری حدود 600 دستگاه ضدعفونی کننده دست و محیط برای مقابله با ویروس کرونا شد.

ساخت 600 دستگاه ضدعفونی کننده دست و محیط برای مقابله با کرونا

ایمان آذربایجانی، مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان درباره محصول فراوریی این شرکت برای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا گفت: شرکت ما فراوریکننده دستگاه ضدعفونی کننده دست و محیط است که با تکنولوژی Atomizer به فراوری رسیده است.

وی از این دستگاه به منظور اسپری کردن مایع ضد عفونی بر روی دست ها استفاده می گردد، خاطر نشان کرد: این تکنولوژی باعث صرفه جویی 70 درصدی در مواد ضدعفونی می گردد.

وی همچنین با اشاره به عملکرد دستگاه ضدعفونی کننده محیط گفت: تکنولوژی این دستگاه نیز بر اساس مه خشک است که وقتی دستگاه در محیط قرار می گیرد آن محیط را ظرف 30 دقیقه تا هزار متر مکعب از کف تا سقف ضدعفونی می نماید.

به گفته وی، ما در این دستگاه با تغییر قطر ذرات خروجی کاری نموده ایم که اگر فردی مقابل این دستگاه قرار گیرد خیس نمی گردد چرا که قطر ذرات خروجی ما در حد نانومتر است و این باعث شکل گیری مه رقیقی از مواد ضدعفونی در محیط می گردد و کل محیط را ضدعفونی می نماید. این دستگاه با فشار هوا، ذرات مایع را در ابعاد خیلی ریز پخش می نماید.

آذربایجانی توضیح داد: اگر دقت نموده باشید در نشست خبری سخنگوی دولت با خبرنگاران دستگاهی به منظور ضدعفونی کردن افرادی که وارد محیط نشست مطبوعاتی می شدند، مورد استفاده نهاده شد که آن دستگاه فراوری شرکت ما بود.

مدیرعامل شرکت که در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان مستقر است، درباره میزان فراوری این دستگاه های ضدعفونی کننده دست و محیط نیز گفت: ما پس از پیدایش بیماری کرونا پیروز به فراوری 500 دستگاه ضدعفونی دست و در حدود 100 دستگاه ضدعفونی محیط شده ایم تا بتوانیم بخشی از احتیاج کشور به این دستگاه ها را تامین کنیم.

وی با بیان اینکه ما این دستگاه ها را با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی فراوری و روانه بازار کردیم ، گفت: تسهیلاتی که از صندوق نوآوری دریافت کردیم تسهیلات سرمایه در گردش بود که آن را صرف تهیه مواد اولیه فراوری این دستگاه ها کردیم که انصافا به ما در این جهت خیلی زیادی کرد.،مهر

اخبار مربوط به ویروس کرونا در ایران و دنیا را اینجا بخوانید

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 8331

به "ساخت 600 دستگاه ضدعفونی کننده دست و محیط برای مقابله با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت 600 دستگاه ضدعفونی کننده دست و محیط برای مقابله با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید