سرمربی تیم ملی کشتی: دبیر مخالف برگزاری مسابقات باشگاه های دنیا بود، ذینفع ها اصرار کردند

به گزارش سهندبلاگ، علیرضا کریمی که قرار بود در ایتالیا در 97 کیلوگرم محک بخورد، در بجنورد در 92 کیلوگرم کشتی گرفت و جای تعجب دارد که چرا از او با وجود مصدومیت استفاده شد.

سرمربی تیم ملی کشتی: دبیر مخالف برگزاری مسابقات باشگاه های دنیا بود، ذینفع ها اصرار کردند

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: علیرضا دبیر مخالف برگزاری مسابقات باشگاه های دنیا بود ولی کسانی که ذینفع بودند، اصرار داشتند مسابقات حتما برگزار شود.

به گزارش تسنیم، غلامرضا محمدی در خاتمه مسابقات کشتی آزاد باشگاه های دنیا، در خصوص مصدومیت حسن یزدانی گفت: امیدوارم که چیزی نباشد. به ورزش کشور شوک وارد شد و خیلی از مردم جویای شرایط حسن یزدانی هستند. حسن از ناحیه زانوی پای راست آسیب دیدگی کهنه داشته که در روز چهارشنبه در حین تمرین آسیب دیدگی اش تشدید شده و آدینه که به تهران رسیدیم با هماهنگی دبیر و دکتر پورسعید یک تیم پزشکی بلافاصله به خانه کشتی رفتند و کار یخ درمانی او را انجام دادند. امروز (شنبه) دکتر کیهانی پای او را معاینه خواهد نمود. مشکل حادی نیست، حتی اگر موضوع به جراحی کشیده شود، حتما حسن به روی تشک برمی شود و به هدف بزرگترش می رسد.

وی درباره سطح کمی و کیفی کشتی آزاد باشگاه های دنیا مطرح کرد: این ششمین دوره این مسابقات بود که در بجنورد برگزار گردید. جا دارد از استاندار خراسان شمالی، سازمان لیگ، تماشاگران و مردم مهمان نواز بجنورد تشکر کنم. مسابقات به لحاظ برگزاری عالی و استقبال و تماشاگر خوب بود ولی به لحاظ کیفی در سطح خوبی برگزار نشد. این یک واقعیت است و به جرات سطح لیگ داخلی ما از باشگاهی دنیا بالاتر بود. حتی قهرمان کشوری و مرحله اول انتخابی جام تختی هم سطح بالاتری داشت و این جای نگرانی دارد. در این خصوص خیلی مسائل وجود دارد. هدف هر مسابقه ای از جمله لیگ باید یاری به کشتی باشد، اما این اتفاق در باشگاه های دنیا رخ نداد.

محمدی اضافه نمود: کشتی گیرانی که گزینه ما هستند مثل بهنام احسانپور در وزن 61 کیلوگرم روی تشک رفت و این به کشتی ملی ما آسیب می زند . علیرضا کریمی که قرار بود در ایتالیا در 97 کیلوگرم محک بخورد، در بجنورد در 92 کیلوگرم کشتی گرفت و جای تعجب دارد که چرا از او با وجود مصدومیت استفاده شد. نمی خواهم موضوع را گردن کسی بیندازم اما نمی دانم پشت پرده آن تیم چه گذشت که از او باز هم استفاده کردند چون آنقدر مصدومیتش حاد بود که نتوانست به کشتی ادامه دهد. کار برای کادرفنی سخت است و انتظار مردم هم از کشتی به حق هست.

سرمربی تیم ملی آزاد تاکید نمود: این نظر شخصی من است که به جز بحث مالی، این رقابت ها به لحاظ فنی هیچ نکته مثبتی نداشت. ما زمان را از دست دادیم، یک موضوع را باید در نظر بگیریم، شرایط مالی بچه ها خوب نیست، ما در پارادوکس قرار گرفتیم از یک طرف مسائل مالی بچه ها رفع شود و از طرف دیگر موفقیت تیم در المپیک، ما در این بین گرفتار شدیم و فقط به خاطر بحث مالی سکوت کردیم ولی به لحاظ فنی به نفع تیم ملی نبود هم به لحاظ جسمی و هم تمرینات.

محمدی ادامه داد: من این موضوع را به رئیس فدراسیون کشتی انتقال دادم. شخص علیرضا دبیر مخالف برگزاری باشگاه های دنیا بود ولی کسانی که ذینفع بودند، اصرار داشتند مسابقات حتما برگزار شود. خودم شاهد این موضوع بودم که دبیر گفت مسابقات برگزار نشود. شهریور ماه مسابقات دنیای را تمام کردیم و حالا عملا دی ماه را هم از دست می دهیم و نمی توانیم به جز تعداد محدودی، اردویی داشته باشیم. ما چهار سهمیه نگرفته ایم و کارمان سخت است. ورزش ایران سخت ترین المپیک را در توکیو تجربه خواهد نمود.

وی گفت: یک ماه بعد از برگزاری جام تختی، قهرمانی آسیا را داریم و 40 روز پس از آن گزینشی اول و اگر سهمیه هایمان در چین کامل نشود، اردیبهشت ماه باید به بلغارستان برویم. خردادماه جام زیلکوفسکی لهستان را داریم و مرداد هم المپیک از راه می رسد. اولین هدف ما کسب سهمیه کامل است و بعد از آن افتخارآفرینی در المپیک. هرچند زمان از دست رفته و حداقل پروسه 4 ساله برای موفقیت در المپیک احتیاج داریم. امیدوارم مسئولان به فدراسیون کشتی یاری نمایند و دبیر را در این مخمصه تنها نگذارند.

محمدی ضمن تشکر از حامیان مالی حاضر در مسابقات لیگ برتر و باشگاه های دنیا، توضیح داد: کسانی که چند سال است در کشتی ما سرمایه گذاری می نمایند از جمله تیم بازار بزرگ هدفشان یاری به کشتی است اما ما خانواده کشتی باید نگران کشتی باشیم و فقط منافع شخصی را در نظر نگیریم . حدود 2 ماه پیش دبیر در جلسه ای گفت مخالف برگزاری باشگاه های دنیا است ولی مسائل مالی فدراسیون خیلی زیاد است و امیدوارم این مسائل حل شود.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در خصوص محرومیت ورزش روسیه از حضور در المپیک گفت: المپیک با حضور روس ها دلچسب است، این را نباید کتمان کنیم که اگر روس ها نیایند یک مدعی کم می شود. آنها به همین راحتی از المپیک نمی گذرند و ما باید دنبال هدف خودمان باشیم.

محمدی در خاتمه گفت: اخیرا من و محمد بنا به همراه رئیس فدراسیون کشتی چند جلسه با سلطانی فر و صالحی امیری داشتیم که آنها کاملا حمایتی و مثبت صحبت کردند. این برای من و بنا دلگرم نماینده بود و البته امیدوارم این حمایت ها عملیاتی شود. زمان خیلی کمی در اختیار داریم و فضا، فضای المپیکی نیست. باید برنامه ریزی 4 ساله می کردیم، حالا 7-8 ماه فرصت داریم که اول باید سهمیه بگیریم که کار بسیار سختی است و بعد برای المپیک آماده شویم.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: عصر ایران
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 6050

به "سرمربی تیم ملی کشتی: دبیر مخالف برگزاری مسابقات باشگاه های دنیا بود، ذینفع ها اصرار کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی تیم ملی کشتی: دبیر مخالف برگزاری مسابقات باشگاه های دنیا بود، ذینفع ها اصرار کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید