سرمربی هندبال ذوب آهن: در لیگ سال جاری مدعی هستیم

به گزارش سهندبلاگ، کیوان صادقی گفت: با وجود تغییر 70 درصدی بازیکنان هنوز به آمادگی لازم نرسیده ایم که امیدوارم با انجام بازی های محبت آمیز آمادگی مطلوب را برای لیگ برتر به دست آوریم.

سرمربی هندبال ذوب آهن: در لیگ سال جاری مدعی هستیم

سرمربی تیم هندبال ذوب آهن اصفهان در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران، در مورد شروع تمرینات تیمش اظهار کرد: از ابتدای تیرماه شروع به کار کردیم و تقریبا خوش موقع شروع کردیم. در حال حاضر هنوز به هماهنگی های لازم نرسیده ایم زیرا نسبت به سال گذشته 70 درصد بازیکنان ما تغییر نموده اند.

وی ادامه داد: امیدوارم در مدت زمان باقی مانده تا شروع لیگ، دو بازی محبت آمیز انجام دهیم زیرا به آن احتیاج داریم. اگر بتوانیم بازی های محبت آمیز را انجام دهیم به مرز آمادگی خوبی می رسیم در غیر این صورت زمان می برد تا تیم در شرایط مطلوب قرار گیرد.

صادقی با اشاره به نحوه برگزاری لیگ اظهار داشت: چند سال پیش نیز این سبک را برگزار کردیم که متاسفانه خوب نبود. مسابقات را باید به صورت پلی آف یا همان لیگ برگزار کرد. این گونه که دو گروه کنیم و سپس در مرحله بعد نیز امتیازات دور اول را بیاوریم، خوب نیست. اگر تجربه برگزاری آن را نداشتیم، می گفتیم برگزار گردد.

وی در ادامه اضافه کرد: تیمی که در یک گروه سخت بازی می نماید و تیمی که در یک گروه آسان است شرایط متفاوتی دارند و ممکن است یک تیم خیلی ضرر کند. در مرحله دوم مسابقات خواهید دید چه اتفاقاتی خواهد افتاد. امیدوارم که لیگ خوبی داشته باشیم.

صادقی در رابطه با تفاوت شرایط سال جاری و سال گذشته تیم هندبال ذوب آهن ادامه داد: سال گذشته لیگ شروع شده بود و به ما گفتند تیم را تشکیل دهید، اما سال جاری لیگ شروع نشده و به موقع تیم تشکیل شد. همچنین بازیکنان سال گذشته بازیکنانی بودند که تقریبا بدون تیم بودند، اما سال جاری اینگونه نیست و بازیکنان دارای تیم نیز به ما ملحق شدند.

وی اضافه کرد: در بعضی پست ها سال گذشته به هیچ عنوان مهره نداشتیم اما سال جاری مهره های خوبی داریم. تقریبا شرایط خوبی داریم و به هرحال نسبت به سال گذشته بازیکنان خوبی نیز داریم.

سرمربی هندبال ذوب آهن در پاسخ به این سوال که آیا می توانیم ذوب آهن را بین سه تیم برتر ببینیم یا خیر، گفت: اکنون که لیگ شروع گردد تا خاتمه سال طول می کشد. ممکن است در بعضی پست ها با مصدومیت بازیکنان رو به رو شویم اما ما جزو تیم های مدعی هستیم.

صادقی ادامه داد: شهرهای دیگر نیز تیم های خوبی دارند و با توجه به بازیکنانی که گرفته اند، ما 4 یا 5 رقیب مهم داریم اما تا لیگ شروع نگردد نمی توان پیش بینی کرد. همچنین شرایط میزبانی ها و داوری در هندبال جزو مسائلی است که دست به دست هم می دهند و برنده یا بازنده را تعیین می نمایند.

وی همچنین اضافه کرد: امیدوارم لیگ ما خوب باشد و این مهم است که کیفیت هندبال خود را بالا ببریم. اکنون هندبال ما در حالت افت است که امیدوارم با برنامه ریزی از آن خارج شویم.

صادقی در ارتباط با حمایت های باشگاه ذوب آهن از این تیم اظهار کرد: به هر حال ذوب آهن پس از چندین سال، دوباره در رشته هندبال تیمداری نموده است که جای تشکر دارد. وقتی زود شروع می کنیم بودجه ها هنوز تعیین نشده است اما ان شاءالله در روزهای آینده تعیین گردد و مسئله ای نخواهیم داشتیم.

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 2802

به "سرمربی هندبال ذوب آهن: در لیگ سال جاری مدعی هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی هندبال ذوب آهن: در لیگ سال جاری مدعی هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید