سه پروژه عمرانی در دانشگاه علم و صنعت ایران به بهره برداری رسید

به گزارش سهندبلاگ، پروژه های پژوهشکده مهندسی پزشکی، سالن غذاخوری مکمل و سالن تلویزیون خوابگاه خواهران دانشگاه علم و صنعت ایران با حضور معاون اداری اقتصادی وزارت علوم افتتاح شد.

سه پروژه عمرانی در دانشگاه علم و صنعت ایران به بهره برداری رسید

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تحصیلی زبان استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، به نقل از وزارت علوم، این پروژه ها همزمان با دهه مبارک فجر و با حضور محمدتقی نظرپور، معاون اداری، اقتصادی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، به بهره برداری رسید.

نظرپور در نشستی که با حضور اعضای هیات رئیسه و مدیران دفتر طرح های عمرانی دانشگاه علم و صنعت ایران در این دانشگاه برگزار گردید، با تبریک دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و آرزوی استفاده از ثمرات دهه فجر، گفت: امیدواریم قدمی که بر می داریم موثر باشد و نسل های بعد نیز بتوانند از نتایج اقدامات امروز ما استفاده نمایند.

وی اضافه نمود: فعالیت هایی که دانشگاه انجام داده، خوب و موثر بوده و امیدواریم هم دانشگاهیان و هم غیردانشگاهیان، از آن بهره مند شوند.

نظرپور اعلام کرد: دانشگاه علم و صنعت ایران توانسته است از ظرفیت خیرین، به خوبی استفاده کند و امیدواریم دانشگاه بتواند با همکاری همه دست اندرکاران اعم از مدیران ارشد و میانی، در بهبود شرایط خود پیروز عمل کند.

معاون اداری، اقتصادی و مدیریت منابع وزارت علوم با اشاره با اینکه سرای دانشجویی و خوابگاه بعدی دانشگاه با حمایت اقتصادی بنیاد حامیان علم و صنعت ساخته خواهد شد گفت: ساخت این مجموعه ها امکانات خوبی است که می تواند جمعیت دانشجویی دانشگاه را نیز افزایش دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 6739

به "سه پروژه عمرانی در دانشگاه علم و صنعت ایران به بهره برداری رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سه پروژه عمرانی در دانشگاه علم و صنعت ایران به بهره برداری رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید