عضویت تکواندوکار مخترع ایرانی در سازمان جهانی یونسکو

به گزارش سهندبلاگ، لیلا کشاورزی تکواندوکار مخترع کشورمان پیروز شد به عضویت سازمان جهانی، نوآوری و فن آوری یونسکو در آید.

عضویت تکواندوکار مخترع ایرانی در سازمان جهانی یونسکو

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، لیلا کشاورزی تکواندوکار 23 ساله کشورمان که تا به امروز توانسته عناوین دنیای و آسیایی این رشته را در بخش هانمادانگ کسب نماید؛ پیروز شد به عضویت سازمان دنیای، نوآوری و فن آوری یونسکو در آید.

کشاورزی در مسابقات دنیای اختراعات و نوآوری کانادا نیز مقام دوم را کسب نموده است و از سوی فدراسیون دنیای این بخش نیز در میان کاندیدا شایسته ترین دختر دنیا نهاده شد.

ارتباط با کمیسیون های داخلی و بین المللی علمی، معرفی اعضاء برای فرصت های مطالعاتی و تبدیل شدن به افرادی موثر، تامین شرایط فنی و خاص در زمینه فن آوری (خلاقیت، تکنولوژی و...)، مرور و ارزیابی طر ح ها و ایده ها و شرایطی برای فراوری آنها، شرکت در کنفرانس های فن آوری و خلاقیت، شرکت در وبینارها و همایش های یونسکو، تخصیص تخفیف به شرکت کنندگان خارجی و داخلی در سمینارهای علمی، اختصاص تخفیف به شرکت کنندگان در دوره های آموزشی یونسکو و باشگاه های آموزشی مجازی یونیتک، کشف نخبه ها، محققین فعال و تشکیل گروه های تحقیقاتی و دریافت کارت عضویت یونسکو از مزیت های عضویت در سازمان دنیای یونسکو است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 23 خرداد 1400 بروزرسانی: 23 خرداد 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 13906

به "عضویت تکواندوکار مخترع ایرانی در سازمان جهانی یونسکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عضویت تکواندوکار مخترع ایرانی در سازمان جهانی یونسکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید