غارسی: بازیکنان ناشناخته سنگ آهن خود را معرفی کردند، از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم

به گزارش سهندبلاگ، سرمربی تیم هندبال سنگ آهن بافق گفت: هر چند تیم ما برابر شهید شاملی باخت، اما بازیکنانم مقابل تیمی که بیشتر آن را نفرات ملی پوش تشکیل می دهند، نمایش خوبی داشت.

غارسی: بازیکنان ناشناخته سنگ آهن خود را معرفی کردند، از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در آخرین روز از دور برگشت شانزدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان یادواره شهدای مدافع سلامت که به میزبانی مشهد برگزار می گردد، از ساعت 14:30 امروز (آدینه) تیم های سنگ آهن بافق و شهید شاملی کازرون برابر هم به میدان رفتند که در نهایت این ملاقات با رجحان 28 بر 21 نماینده کازرون به پایان رسید.

ناهید غارسی سرمربی تیم هندبال سنگ آهن بافق درباره این ملاقات گفت: بازی امروز فوق العاده زیبا بود، هرچند تیم ما باخت، اما بچه ها مقابل تیمی که بیشتر آن را بازیکنان ملی پوش تشکیل می دهند، بازی خوبی را به نمایش گذاشتند.

وی در ادامه افزود: از مسئولان باشگاه اشتهادسازه تشکر می کنم که شرایط خوبی را ایجاد کردند و همچین بچه ها به پابوس امام رضا (ع) آمدند. برای همه از امام رضا (ع) خوشبختی و سلامتی می خواهم.

سرمربی تیم هندبال سنگ آهن بافق تأکید کرد: خوشحالم که این شرایط ایجاد شد و این بچه های ناشناخته در لیگ خود را معرفی کردند و توانستند مقابل حریفان عرض اندام نمایند.

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 11623

به "غارسی: بازیکنان ناشناخته سنگ آهن خود را معرفی کردند، از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غارسی: بازیکنان ناشناخته سنگ آهن خود را معرفی کردند، از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید