غفوری: درست نیست فدراسیون و هیئت فوتبال در جیب بازیکنان دست نمایند، برای این روز های استقلال خوشحالم

به گزارش سهندبلاگ، کاپیتان تیم فوتبال استقلال گفت: معین گردد طبق چه معیاری هیئت فوتبال و فدراسیون درصد هایی را از مبالغ قرار داد بازیکنان می گیرند ولی آنها حتی بیمه هم ندارد.

غفوری: درست نیست فدراسیون و هیئت فوتبال در جیب بازیکنان دست نمایند، برای این روز های استقلال خوشحالم

به گزارش خبرنگاران از اصفهان, وریا غفوری بعد از تساوی دو بر دو سپاهان و استقلال گفت, بازی خیلی خوب بود و خوشحالم برای این روز های استقلال. به این تیم افتخار می کنم.

وی مطرح نمود: به این دلیل مصاحبه کردم که مسئله ای را بیان کنم. تقاضا دارم از وزیر ورزش که تکلیف مبالغی که از قرارداد بازیکنان کسر می گردد را تعیین کند. 3 درصد هیئت فوتبال و 3 درصد هم سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال کسر می نمایند که می گردد 6 درصد. 15 درصد هم مالیات کم می گردد و باشگاه ها هم معمولاً 15-10 درصد قرارداد را نمی دهند و اگر بازیکنی از باشگاهش خوب پول بگیرد, بیشتر از 60-50 درصد دریافتی اش نخواهد بود.

کاپیتان استقلال گفت: خواهش می کنم تعیین گردد طبق چه معیاری هیئت فوتبال و فدراسیون این درصد پول را می گیرند ولی بازیکنان بیمه هم ندارد. یعنی اگر خدای نکرده برای بازیکنان اتفاق بدی رخ دهد بازیکن باید چه کار کند؟ علاوه بر این بعضی بازیکنان مبالغ بالاتری می گیرند و بعضی کمتر و چرا باید درصدی از این مبلغ کم گردد. در این حالت از یک بازیکن پول بیشتری می گیرند و از یک بازیکن پول کمتر اما در عین حال هر دو بازیکن شرایط مشابه ای دارند. باید این مسائل را شرح داد, چون درست نیست در جیب بازیکنان دست نمایند و پول های آنها را بردارند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 5598

به "غفوری: درست نیست فدراسیون و هیئت فوتبال در جیب بازیکنان دست نمایند، برای این روز های استقلال خوشحالم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "غفوری: درست نیست فدراسیون و هیئت فوتبال در جیب بازیکنان دست نمایند، برای این روز های استقلال خوشحالم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید