فاصله ای تا توافق نداریم ، دریافت نامه ایران به وسیله اتحادیه اروپا (تور اروپا ارزان)

به گزارش سهندبلاگ، بعضی منابع خبری غربی از دریافت پاسخ ایران درباره جمع بندی مذاکرات وین به وسیله اتحادیه اروپا خبر داده اند.

فاصله ای تا توافق نداریم ، دریافت نامه ایران به وسیله اتحادیه اروپا (تور اروپا ارزان)

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، بعضی خبرنگاران غربی میگویند که اتحادیه اروپا پاسخ ایران درباره آخرین دور مذاکرات وین را دریافت نموده است.

استفانی لیختن اشتاین خبرنگار مستقر در وین گفته بروکسل پاسخ ایران را دریافت نموده است. لارنس نورمن خبرنگار روزنامه وال استریت ژورنال نیز چنین گزارش مشابهی ارائه نموده است.

بعضی رسانه های فارسی هم پیغامی را از مسوول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در مورد این پیغام منتشر نموده اند.

بعلاوه شبکه الجزیره به نقل از یک مقام ایرانی گزارش داد، تهران پاسخ خود را به اروپایی ها درباره پیشنهاد بازگشت به توافق هسته ای ارسال نموده است.

الجزیره به نقل از این مقام ایرانی گفته، فاصله زیادی با توافق احتمالی برای بازگشت به توافق هسته ای نداریم.

خبرگزاری رویترز نیز با تایید ارسال پاسخ ایران گزارش داد، اتحادیه اروپا جزئیاتی درباره محتوای پاسخ ایران ارائه ننموده است. اما خبرنگار روزنامه وال استریت ژورنال می گوید که ایران در نامه خود ایده هایی برای حل و فصل نگرانیهای به جامانده خود ارائه نموده است.

حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه روز دوشنبه با بیان اینکه تا 12 امشب آخرین جمع بندی خود را به صورت مکتوب به هماهنگ نماینده اتحادیه اروپا ارائه می دهیم، گفته بود، اگر آمریکا انعطاف نشان دهد در روزهای آینده به نقطه توافق می رسیم. آنها از پلان B (طرح جایگزین) صحبت می نمایند، ما هم پلان B خودمان را داریم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 25 مرداد 1401 بروزرسانی: 25 مرداد 1401 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 17847

به "فاصله ای تا توافق نداریم ، دریافت نامه ایران به وسیله اتحادیه اروپا (تور اروپا ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فاصله ای تا توافق نداریم ، دریافت نامه ایران به وسیله اتحادیه اروپا (تور اروپا ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید