فرانسه با هواوی همکاری می نماید

به گزارش سهندبلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از دیلی میل، فرانسه اعلام می نماید برای تامین تجهیزات شبکه 5G خود با هواوی همکاری کند. اما در صورتی که قرارداد همکاری بین فرانسه و هواوی امضا شوند، محدودیت هایی درباره مناطق نظامی و هسته ای وجود خواهد داشت.

فرانسه با هواوی همکاری می نماید

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

این کشور اروپایی خاطرنشان کرد در مقابل فشارهای آمریکا برای استفاده نکردن از تجهیزات هواوی سرخم نمی کند.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به شرکت های فناوری این کشور دستور داده با هواوی همکاری ننمایند واز هم پیمانان خود خواسته از این فرایند پیروی نمایند.

اما به نظر می رسد پس از انگلیس، فرانسه نیز به همکاری با شرکت چینی چراغ سبب نشان داده اما محدودیت هایی نیز در این باره وضع نموده است.

برونو لو ماری وزیر اقتصاد فرانسه خاطرنشان کرد در بحث توسعه5G اولویت همکاری با شرکت های اروپایی مانند نوکیا و اریکسون است اما هواوی نیز از شرکت در مزایده های مربوطه منع نمی گردد. او گفت: هیچ تبعیضی علیه هواوی انجام نمی گردد. هوای از توسعه شبکه 5G در فرانسه محروم نمی گردد.

این در حالی است که وزارت دادگستری آمریکا هواوی و دو زیر مجموعه آن در این کشور را متهم نموده اسرار تجاری را از رقبای آمریکایی سرقت نموده اند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 6710

به "فرانسه با هواوی همکاری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرانسه با هواوی همکاری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید