لیگ برتر انگلیس، تاتنهام با فتح دربی لندن، شکست&zwnjهای آرسنال را تداوم بخشید، بازگشت شاگردان مورینیو به صدر جدول

به گزارش سهندبلاگ، سفیدپوشان شمال لندن با شکست آرسنال، به صدرنشینی یک روزه چلسی در لیگ برتر انگلیس خاتمه دادند و مجدداً به جایگاه نخست جدول بازگشتند.

لیگ برتر انگلیس، تاتنهام با فتح دربی لندن، شکست&zwnjهای آرسنال را تداوم بخشید، بازگشت شاگردان مورینیو به صدر جدول

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال تاتنهام هاتسپر از ساعت 20 امشب (یکشنبه - به وقت ایران) در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس، در ورزشگاه خانگی خود مقابل آرسنال صف آرایی کرد و با نتیجه 2 بر صفر پیروز شد.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

در این مسابقه که پنجمین شکست توپچی ها در هفت دیدار گذشته لیگ برتر انگلیس به شمار می رفت، سون هیونگ مین در دقیقه 13 و روی شوتی زیبا، گل نخست شاگردان مورینیو را به ثمر رساند. هری کین در دقیقه 1+45 و روی کار تیمی بازیکنان تاتنهام، گل دوم تیمش را در دربی شمال لندن به ثمر رساند.

نیمه دوم این مسابقه هم گلی در بر نداشت تا سفیدپوشان لندن با 24 امتیاز، به صدر جدول لیگ برتر بازگردند. آرسنال نیز همچنان در جایگاه پانزدهم جدول حضور دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 دی 1399 بروزرسانی: 15 دی 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 11681

به "لیگ برتر انگلیس، تاتنهام با فتح دربی لندن، شکست&zwnjهای آرسنال را تداوم بخشید، بازگشت شاگردان مورینیو به صدر جدول" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر انگلیس، تاتنهام با فتح دربی لندن، شکست&zwnjهای آرسنال را تداوم بخشید، بازگشت شاگردان مورینیو به صدر جدول"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید