محدودیت های ترافیکی راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان اندیمشک اعلام شد

به گزارش سهندبلاگ، سعید رحیمی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: به منظور برقراری نظم ترافیکی و تامین امنیت شهروندان عزیز در مراسم جشن پیروزی انقلاب اسلامی و راهپیمایی 22 بهمن از ساعت هفت صبح محدودیت های ترافیکی در خیابان لوانتور حد فاصل بهمن آبادی تا میدان امام (ره)، خیابان امام حسین(ع) حدفاصل میدان معلم تا میدان امام(ره)، خیابان روشنی حدفاصل میدان شاهد تا میدان امام (ره)، تقاطع روگذر کوی شهدا تا میدان امام (ره) و انتهای بلوار راه آهن تا میدان راه آهن محدوده ترافیکی خواهد بود.

محدودیت های ترافیکی راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان اندیمشک اعلام شد

وی، خیابان بهمن آبادی، خیابان سینا، خیابان دانش آموز، بلوار جدید راه آهن به عنوان مسیرهای جایگزین در روز راهپیمایی شهرستان اندیمشک خاطرنشان کرد.

رئیس پلیس هدایت و رانندگی اندیمشک توضیح داد: به منظور تسهیل درآمد و شد و جابجایی همشهریان عزیز، هماهنگی لازم با شرکت اتوبوسرانی به عمل آمده، لذا شرکت نمایندگان در مراسم راهپیمایی از آوردن وسایل نقلیه شخصی و ورود به محدوده ترافیکی جدا خودداری نمایند.

وی در خاتمه با اشاره به اینکه از ساعت 12 شب قبل از برگزاری مراسم 22 بهمن، تمامی خودروها و موتورسیکلت های پارک شده درمسیر راهپیمایی به پارکینگ منتقل خواهند شد، از شهروندان خواست با پلیس همکاری لازم را به عمل آورند.

به گزارش خبرنگاران، شهرستان اندیمشک در شمال استان خوزستان از شهرهای پیش رو در انقلاب سال 57 در استان خوزستان بوده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 560

به "محدودیت های ترافیکی راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان اندیمشک اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محدودیت های ترافیکی راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان اندیمشک اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید