مشهد 2017 بستری مناسب برای برقراری ارتباطات موثر با جهان است

به گزارش سهندبلاگ، سفیر جمهوری اسلامی ایران در مالزی گفت: مشهد 2017 بستری طبیعی برای برقراری ارتباطات موثر با جهان است.

مشهد 2017 بستری مناسب برای برقراری ارتباطات موثر با جهان است

به گزارش خبرنگاران از مشهد مقدس، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد مرضیه افخم در جریان دیدار با هیئت اعزامی شهرداری مشهد برای شرکت در اجلاس شهرداران دنیا گفت: مشهد 2017 بستری طبیعی برای برقراری ارتباطات موثر دنیا با ایران اسلامی و شهر مشهد است تا بدین وسیله از خدمات اجتماعی، شهری، خیریه ها، ان جی اوها و ... استفاده شود.

وی اضافه کرد: بسیاری ایران را ندیدند و فرصت مشهد 2017، زمینه مناسبی برای حضور آنان را فراهم می کند. چه بسا اگر زمینه سفر رسمی فراهم نشود، افراد علاقه مند باشند به صورت خصوصی به ایران بیایند و بازدیدی داشته باشند. سفیر جمهوری اسلامی ایران در مالزی با تاکید بر ضرورت به روز سانی ظرفیت های شهر مشهد، بیان نمود: شاید سختی کار مدیریت شهر اسلامی در این باشد که باید در هر گوشه اش فرهنگ، هنر و مذهب نمایش داده شود.

افخم با اشاره به اینکه دغدغه شهرداری در بین سایر نهادهای شهری بیشتر است، اضافه کرد: شهرداری ها در دنیا جزو مراکز قدرت تلقی می شوند به همین دلیل بیمارستان ها، فرودگاه ها، راه آهن و سایر مراکز خدماتی زیرمجموعه شهرداری ها محسوب می شوند.

وی گفت: اختیارات در شهرهای بزرگ تعریف شده و باید به سمتی برویم که راه های بهینه و تجربه شده در مدیریت شهری را متناسب با سطح دسترسی به کارگیری کنیم.

سفیر جمهوری اسلامی ایران در مالزی شرح داد: باید راه های پیموده شده را میانبر بزنیم تا در زمان کوتاه تری راستا توسعه را طی کنیم.

افخم با اشاره به بازدید هیئت شهرداری مشهد از مونوریل، قطار شهری و سایر دسترسی های شهری در مالزی، بیان نمود: بازدیدهای اجرا شده ایده های جدید را به ذهن متبادر می کند.

وی با اشاره به تقاضای شهرداری مشهد از سفارت ایران در مالزی برای همکاری در برگزاری هفته های فرهنگی مشهد در شهرهای مهم مالزی، گفت: باتوجه به اینکه این بازدید نخستین درخواست از سوی شهرداری مشهد است، می تواند زمینه ساز همکاری های آینده خوبی باشد.

منبع: تسنیم
انتشار: 12 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 5332

به "مشهد 2017 بستری مناسب برای برقراری ارتباطات موثر با جهان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشهد 2017 بستری مناسب برای برقراری ارتباطات موثر با جهان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید