مقاله: آشنایی با فواید و مضرات روغن رازیانه و طرز تهیه روغن رازیانه

به گزارش سهندبلاگ، برای این کار باید ابتدا محل رویش مو در اندام مورد نظر را با استفاده از بند، تیغ، ماشین موکن و یا دیگر روشهای اپیلاسیون از ریشه خارج کرد، پس از این به مدت 1 هفته و روزانه 1 الی 2 بار از روغن برای ماساژ محل با حرکت دورانی استفاده میشود، تا روغن کاملاً جذب پوست شود. پس از گذشت 2 تا سه ساعت، پوست را با آب گرم و صابون شستشو کنید. باید توجه داشت که این روش که یکی از طبیعی ترین روشهای درمان و از بین بردن موهای زائد است نیازمند به صرف زمان طولانی که این زمان حداقل 6 ماه خواهد بود است.

مقاله: آشنایی با فواید و مضرات روغن رازیانه و طرز تهیه روغن رازیانه

قبل از استفاده از روغن، پوست را با آب ولرم و صابون دلخواه خود شستشو دهید و سپس اندام مود نظر را با روغن چرب کرده و شروع به ماساژ کنید، همینکه کاملاً جذب پوست شد ماساژ را متوقف کنید.

روغن رازیانه تهیه شده به این روش سبز رنگ بوده و برای نگهداری از آن بایستی در ظرف شیشهای در بسته و داخل یخچال نگهداری شود. در صورت نگهداری در یخچال مدت زمان ماندگاری آن طولانیتر خواهد شد.

ابتدا بایستی دانههای رازیانه کوبیده و پودر شود، سپس یک قاشق تا دو قاشق غذاخوری پودر تخم رازیانه را به همراه 1 استکان روغن مایع خوراکی (مانند روغن کنجد، روغن آفتابگردان یا روغن زیتون) در یک شیشه در بسته بریزید، خوب تکان دهید و بعد در دمای محیط و در محل تاریک به مدت یک هفته بماند. در طی این یک هفته هر روز 2 الی 3 بار یایستی ترکیب مورد نظر تکان داده شود. بعد از طی شدن یک هفته، تکیب ایجاد شده را به وسیله یک پارچه توری نازک صاف کنید.

منبع مقاله: آشنایی با فواید و مضرات روغن رازیانه و طرز تهیه روغن رازیانه

انتشار: 25 مهر 1400 بروزرسانی: 25 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 15637

به "مقاله: آشنایی با فواید و مضرات روغن رازیانه و طرز تهیه روغن رازیانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: آشنایی با فواید و مضرات روغن رازیانه و طرز تهیه روغن رازیانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید