مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ربات های پرستار تا به روزرسانی گوشی میت 20 پرو

به گزارش سهندبلاگ، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ربات های پرستار تا به روزرسانی گوشی میت 20 پرو

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

بهداشت و درمان یک کانون جدید اتوماسیون است و به نظر می رسد دوران ربات های آزمایشی به سرانجام رسیده است. اکنون یک ربات پرستار به نام موکسی رسماً از مرحله آزمایش بتا خارج شده و نخستین آزمایش های رسمی خود را در دنیای واقعی انجام داده است تا در یک مرکز پزشکی کار کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

یکی از مسائل رایج بسیاری از افرادی که از گوشی های هوشمند استفاده می نمایند این است که گوشی آنها به درستی شارژ نمی گردد. یکی از گوشی هایی که اخیرا بسیار محبوب شده است و ممکن است با این مشکل رو به رو گردد گوشی گلکسی اس 10 است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

با وجود مسائل فعلی هواوی با میت 30 پرو و سرویس های گوگل، اما به نظر می رسد گوشی میت 20 پرو با مسائل کمتری رو به رو است و قرار است آخرین نسخه بروزرسانی نرم افزار اندرویدی را دریافت کند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

تغییر رمز عبور PS4 یکی از مواردی است که برای بسیاری از علاقه مندان به کنسول های بازی کاری ساده است اما بعضی دیگر هنوز در انجام این کار حرفه ای نشده اند. از سوی دیگر بعضی دیگر از افراد رمز تغییر یافته را فراموش نموده اند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گوشی های وان پلاس و وان پلاس 7 پرو یک به روزرسانی جدید دریافت کردند. این به روزرسانی شامل تغییراتی در بخش هایی مثل فضای ذخیره سازی و بهبود عملکرد سیستم گوشی است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: انتخاب
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 4493

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ربات های پرستار تا به روزرسانی گوشی میت 20 پرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ربات های پرستار تا به روزرسانی گوشی میت 20 پرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید