نمای شهری بزرگراه محمد علی جناح ساماندهی شد

به گزارش سهندبلاگ، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 2 گفت: نما و منظر شهری بزرگراه محمد علی جناح با مشارکت شهروندان و اصناف بهسازی و ساماندهی شد.

نمای شهری بزرگراه محمد علی جناح ساماندهی شد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 2، علیرضا جعفری، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه با اشاره به اینکه تأمین نشاط و سرزندگی شهری یکی ازدغدغه های اصلی مدیریت شهری است، گفت: نابسامانی و آشفتگی سیمای شهری در ابعاد و لایه های مختلف آن بر روحیات و رفتار های شهروندان تأثیرگذار توجهی می گذاردکه علاوه بر کاهش کیفیت محیطی نارضایتی شهروندان نسبت به شهر و عدم کوشش برای بهبود شرایط آن را موجب می گردد.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه ایجاد وحدت بصری در تابلو ها نقش بسزایی در هماهنگی نما و زیبایی شهری دارد، حذف سازه های تبلیغاتی غیر استاندارد و یکسان سازی سردر واحد های صنفی در دستور کار نهاده شد.

وی با اشاره به اینکه طرح آرام سازی منظر شهری و ساماندهی تابلو های اصناف از سال گذشته دردستور کار منطقه قرار گرفته است، اضافه کرد: در این طرح زوائد نمای ساختمان ها و اصناف بزرگراه محمد علی جناح با همکاری شهروندان جمع آوری و یکپارچه سازی تابلو ها مطابق با استاندارد و شیوه نامه تعیین اجرا شد.

به گفته معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه دو در حال حاضر این طرح حدفاصل خیابان آزادی تا بزرگراه شیخ فضل اله انجام و براساس اولویت بندی اجرا شده در سایر محور ها اجرا می گردد.

جعفری اضافه کرد: در حال حاضر طرح ساماندهی بصری تابلو های صنوف در خیابان های ستارخان، دادمان، کوی نصر، شهرک نیایش، بزرگراه اشرفی اصفهانی و. اجراشد و مابقی خیابان های نیز در برنامه های اتی پیش بینی شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 17329

به "نمای شهری بزرگراه محمد علی جناح ساماندهی شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "نمای شهری بزرگراه محمد علی جناح ساماندهی شد" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمای شهری بزرگراه محمد علی جناح ساماندهی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید