هشدار پلیس سوئیس در مورد شورش بر اثر کمبود انرژی

به گزارش سهندبلاگ، رییس پلیس سوئیس هشدار داد کمبود انرژی در زمستان در این کشور ممکن است موجب نارضایتی عمومی و شورش مردمی در این کشور گردد.

هشدار پلیس سوئیس در مورد شورش بر اثر کمبود انرژی

مقامات پلیس سوئیس هشدار دادند بحران انرژی در زمستان ممکن است موجب نارضایتی مردمی و شورش در این کشور گردد.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، فردی فاسلر، رییس پلیس مرکزی سوئیس در بیانیه ای گفت: قطع برق پیامدهای جدی به همراه خواهد داشت. فرض کنید با قطعی برق ما با مسائل زیادی روبرو خواهیم شد؛ دیگر نمی توانیم پول از خودپرداز ها را برداشت کنیم؛ در فروشگاه ها نمی توانیم با عابر بانک خرید کنیم. وسایل گرمایشی دیگر کار نخواهند کرد؛ چراغ خیابان ها خاموش خواهند شد.

فاسلر در ادامه تاکید نمود: فعلاً انتظار نداریم این اتفاق بیافتد، اما مسئولان باید خود را برای بدترین حالت ممکن آماده نمایند. تامین انرژی به ویژه در فصل سرما اولویت اصلی ماست. ما خود را برای کمبود برق در زمستان آماده نموده ایم.

مقامات سوئیس در روز های اخیر هشدار داده اند برای نخستین بار در این کشور در صورت ادامه دار بودن بحران انرژی در دنیا و کمبود برق یا گاز به ویژه در فصل سرما ممکن است محدودیت هایی را برای مصرف انرژی اعمال نمایند.

پیش از این ورنر لوگینبول، رییس کمیسیون فدرال برق سوئیس (الکام) از شهروندان این کشور خواسته بود به علت احتمال قطعی برق در آینده، آن ها باید هیزم و شمع برای موارد ضروری ذخیره نمایند.

خبرنگاران بین الملل اروپا و آمریکا

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 مرداد 1401 بروزرسانی: 30 مرداد 1401 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 17871

به "هشدار پلیس سوئیس در مورد شورش بر اثر کمبود انرژی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار پلیس سوئیس در مورد شورش بر اثر کمبود انرژی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید