همه مسائل بلیت فروشی آنلاین لیگ جهانی والیبال

به گزارش سهندبلاگ، هادی پناهی - ارومیه - خبرنگار:بازی های هفته سوم لیگ والیبال ملت های دنیا با حضور تیم های ایران، روسیه، کانادا و لهستان به میزبانی ارومیه در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه برگزار خواهد شد.

همه مسائل بلیت فروشی آنلاین لیگ جهانی والیبال

در این میان همه مسئولان هم و غم خود را بر هرچه باشکوه تر برگزار شدن این مسابقات گذشته اند. تعویض کفپوش و تجهیز سالن در استانداردهای بین المللی اجرا شده و در کنار آن فضاسازی شهری نیز به اتمام رسیده است. تمام تدابیر هم برای اسکان و راحتی تیم ها در نظر گرفته شده است. تنها نکته منفی این رویداد بزرگ جهانی بلیت فروشی اینترنتی و اختلالات مربوط به آن است که مردم والیبال دوست ارومیه را کلافه نموده است. در این میان بانوان و خبرنگاران هم نسبت به فروش بلیت و صدور آی دی کارت اعتراضات گسترده ای را در شبکه های اجتماعی انجام داده اند. در نهایت باید منتطر ماند و دید هفته سوم لیگ ملت های والیبال در پایتخت والیبال آسیا به چه نحوی برگزار خواهد شد.

  • واکنش مسئولان به مسائل خرید بلیت اینترنتی

با وجود همه تمهیدات اندیشیده شده برای هرچه بهتر برگزار شدن این مسابقات، بلیت فروشی اینترنتی این مسابقات با مسائلی روبرو و زمان خرید بلیت در چند نوبت تمدید شد، که این امر کلافگی شدید طرفداران را به همراه داشت. این مسائل باعث شد بسیاری از علاقه مندان که برای خرید بلیت به کافی نت های شهر مراجعه نموده بودند زمان بسیاری را هدر دهند و در خرید بلیت ناکام بمانند. اولین واکنش به این مسائل را محمدمهدی شهریاری، استاندار آذربایجان غربی از خود نشان داد و در بازدیدی که از محل برگزاری مسابقات داشت به مسئولان ذی ربط دستور داد هرچه سریع تر نسبت به برطرف ایرادات اقدام نمایند. دومین واکنش را نیز مدیر عامل باشگاه شهرداری ارومیه که مسئولیت فروش بلیت را بر عهده داشت، از خود نشان داد.

پیمان رضایی درباره مسائل به وجود آمده در خرید اینترنتی بلیت این رقابت ها می گوید: همه می دانند مردم آذربایجان غربی چقدر عاشق والیبال هستند. در کنار آن حضور تیم های مطرح در ارومیه نیز باعث شده است علاقه مندان از شهرهای دیگر نیز برای خرید بلیت اقدام نمایند. مراجعه هم زمان 150 هزار نفر به سایت برای خرید بلیت باعث شد سایت با اختلال همراه گردد. به گفته رضایی، با تأخیر چند ساعته بالاخره سایت برای علاقه مندان فعال شد و باز هم هجوم خریداران باعث شد همان مسائل بار اول تکرار گردد. با توجه به این مساله پیش بینی می کنیم که بلیت های این مسابقات در همان لحظه اول به فروش برود و دیگر زمان فروش تمدید نگردد.

واکنش شدیدتر را هم شهرداری ارومیه از خود نشان داد و شرکت پشتیبانی را به فسخ قرارداد و اخذ خسارت تهدید کرد. شهرداری در همان اولین ساعات اختلال در سایت فروش بلیت و اعتراض مراجعه نمایندگان نسبت به روند معیوب خرید بلیت، طی بیانیه ای اعلام نمود: شرکت ارائه نماینده خدمات پشتیبانی بلیت فروشی مسابقات لیگ ملت ها که از سوی فدراسیون والیبال معرفی شده بود، اخطار گرفت که اگر هرچه زودتر نسبت به برطرف نواقص و مسائل به وجود آمده اقدام نکند، ضمن قطع همکاری یک طرفه از سوی باشگاه شهرداری ارومیه، از سوی مراجع ذی ربط پیگیر مطالبه خسارت خواهد شد؛ همچنین در صورت عدم برطرف اختلالات فنی، شهرداری ارومیه خود را آماده عرضه بلیت های باقی مانده روز نخست هفته سوم و تمام بلیت های روزهای دوم و سوم این مسابقات به روش دستی می نماید.

  • رکورد بازدید شکست

سایت بلیت فروشی هفته سوم لیگ ملت های والیبال 2019 رکورد بازدید را در کشور شکسته است و این عامل موجب بروز اختلالاتی در فروش بلیت شد. اولین زمان اعلام بلیت فروشی که تنها به صورت اینترنتی و به وسیله سایت باشگاه شهرداری ارومیه قابل خرید بود با استقبال بی نظیر طرفداران و عاشقان والیبال در پایتخت والیبال آسیا روبرو شد. به تاکید مسئولان تمام طرفداران و تماشاگران باید هنگام حضور در استادیوم کارت ملی و پرینت بلیت را به همراه داشته باشند و علاوه بر آن، به هیچ وجه فروش بلیت در استادیوم محل برگزاری مسابقات فروخته نمی گردد. یعنی هر کس نتوانست بلیت تهیه کند مطلقا نباید به استادیوم مراجعه کند چون اجازه ورود به آنها نخواهند داد.

  • اعتراض بانوان به نحوه بلیت فروشی

با تأکیدات و الزامات فدراسیون جهانی والیبال حضور بانوان در سالن ورزشی الزامی است. به همین دلیل سکوی ویژه ای برای استقرار بانوان و تماشای رقابت های والیبال لیگ ملت های جهان 2019 در سالن غدیر ارومیه تدارک دیده شده است. اما با وجود همه این اقدامات و بر اساس اعلام بعضی شهروندان به خبرنگاران، بسیاری از بانوان برای خرید بلیت صندلی بانوان از همان ساعت ابتدای برطرف اشکال سایت، اقدام کردند اما پیروز به تهیه بلیت اینترنتی نشدند.

در این باره شنیده می گردد هیچ بلیتی به بانوان فروخته نشده و تعدادی بلیت از قبل بین افراد خاص توزیع شده است. با وجود اعتراض بانوان در شبکه های مجازی که تاکنون پیروز به تهیه بلیت این دیدارها نشده اند، تا زمان تهیه این گزارش پاسخی از سوی مسئولان ذی ربط نسبت به این مساله داده نشده است. در خصوص نحوه بلیت فروشی مردان هم مسائلی مشابه وجود داشته و بسیاری از شهروندان ارومیه ای هم به دلیل پر شدن ظرفیت ها، پیروز به خرید حتی در همان ابتدای آغاز به کار سایت های فروش بلیت نشدند.

  • اعتراض خبرنگاران به صدور آی دی کارت

یکی دیگر از اعتراضات به برنامه ریزی مسابقات هفته سوم لیگ ملت های والیبال نیز از سوی خبرنگاران استان مطرح شد. خبرنگاران معتقدند روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی نگاه سلیقه ای به موضوع داشته و رسانه های استانی را در اولویت قرار نداده است. مدیر کل روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان در پاسخ به این ابهام به خبرنگاران می گوید: انتخاب و معرفی خبرنگاران و عکاسان ورزشی برای پوشش هفته سوم لیگ ملت های والیبال در ارومیه بر اساس پروتکل مسابقات و اعلامی فدراسیون والیبال جهان (FIVB) و فدراسیون والیبال ایران انجام گرفته است. سجاد خوب دل می افزاید: بر اساس پروتکل و محدودیت صندلی خبرنگاران، با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، کمیته ورزشی نویسان و روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان، 30 خبرنگار و عکاس از رسانه های سراسر کشور که دارای نماینده در استان هستند، به فدراسیون والیبال معرفی شده است.

دبیر کمیته اطلاع رسانی هفته سوم لیگ ملت های والیبال بیان می نماید: روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان با وجود آن که تمایل به حضور همه خبرنگاران و عکاسان حوزه ورزش در این رقابت ها را داشت، بر اساس پروتکل فدراسیون جهانی والیبال و فدراسیون والیبال ایران در خصوص نحوه معرفی خبرنگاران میزبان و با توجه به محدودیت صندلی و کاورهای تیپ مسابقات و حضور خبرنگاران بعضی رسانه های پایتخت و خارجی مجبور به انتخاب گزینشی و محدود خبرنگاران و عکاسان استانی شده است. لازم به ذکر است هفته سوم لیگ ملت های والیبال آدینه تا یکشنبه هفته آینده (24، 25 و 26 خردادماه) در سالن غدیر ارومیه با حضور تیم های ملی ایران، کانادا، لهستان و روسیه برگزار خواهد شد و دیدارهای روز نخست شامل دیدار تیم های ایران با کانادا و روسیه با لهستان است.

  • ارومیه، آماده برای میزبانی باشکوه

استاندار آذربایجان غربی می گوید: ماه هاست مسئولان ذی ربط با برگزاری جلسات و پیگیری های متعدد همه مقدمات لازم را برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن این رویداد جهانی انجام داده اند. در یک کلام، تمامی تمهیدات برای برگزاری مطلوب این مسابقات اندیشیده شده است. محمدمهدی شهریاری با اشاره به این که در طول برگزاری هفته سوم لیگ ملت ها نگاه بسیاری از مردم جهان به ارومیه خواهد بود، اظهار می نماید: حضور تیم های قدر جهان در ارومیه فرصتی است که با آن بتوانیم جاذبه ها و ظرفیت های استان را معرفی کنیم. به گفته شهریاری، پیش بینی می گردد استقبال بسیار پرشوری از سوی علاقه مندان از مسابقات به عمل آید.

  • برنامه بازی های ایران در هفته سوم لیگ ملت های والیبال:

آدینه، 24 خرداد 1398: ایران - کانادا، ساعت 18:30

شنبه، 25 خرداد 1398: ایران - لهستان، ساعت 18:30

یکشنبه، 26 خرداد 1398: ایران - روسیه، ساعت 18:30

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 1997

به "همه مسائل بلیت فروشی آنلاین لیگ جهانی والیبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه مسائل بلیت فروشی آنلاین لیگ جهانی والیبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید