پاسخ رئیس سازمان لیگ ایتالیا به ادعای مدیراجرایی اینتر: خودتان نخواستید دوشنبه بازی کنید!

به گزارش سهندبلاگ، رئیس سازمان لیگ فوتبال ایتالیا پاسخ نقدها مدیراجرایی باشگاه اینتر و ادعاهای مطرح شده از سوی او در مورد لغو دربی ایتالیا را داد.

پاسخ رئیس سازمان لیگ ایتالیا به ادعای مدیراجرایی اینتر: خودتان نخواستید دوشنبه بازی کنید!

با ما همراه باشید و با خرید تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، پائولو دال پینو، رئیس سازمان لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا (سری A) انتقاد و ادعای اخیر جوزپه ماروتا، مدیر اجرایی باشگاه اینتر درباره لغو بازی خارج از خانه این تیم مقابل یوونتوس را بی اساس خواند.

به دلیل شیوع بیماری کرونا در ایتالیا، قرار بود بازی تیم های یوونتوس و اینتر امشب (یکشنبه) بدون حضور تماشاگران در ورزشگاه آلیانتس تورین برگزار گردد، اما با اعلام سازمان لیگ این بازی به 24 اردیبهشت موکول شد که این مسئله نارضایتی و انتقاد شدید ماروتا را در پی داشت. ماروتا مدعی شده بود که سازمان لیگ فوتبال ایتالیا بدون مشورت با باشگاه ها و خودسرانه پنج بازی هفته جاری سری A از جمله دربی ایتالیا را لغو نموده و برنامه ای آشفته را برای ادامه فصل به وجود آورد که ممکن است منجر به نیمه کاره ماندن رقابت ها گردد.

پائولو دال پینو در رد ادعای مدیراجرایی باشگاه اینتر به نشریه گاتزتا اسپورت گفت: روز آدینه، من و مدیراجرایی سازمان لیگ دِ سیر وو به اینتر پیشنهاد دادیم که بازی اش با یوونتوس را به روز دوشنبه شب منتقل کنیم تا امکان حضور تماشاگر هم وجود داشته باشد (با خاتمه قرنطینه در شهر تورین از شب گذشته، امکان حضور طرفداران یوونتوس در ورزشگاه آلیانتس تورین وجود داشت، اما طرفداران اینتر به دلیل قرنطینه این شهر امکان سفر به تورین را نداشتند) اما اینتر قویاً این پیشنهاد را رد کرد. پس آنها باید مسئولیت عواقب تصمیمات شان را برعهده بگیرند و از به وجود آمدن شرایط غیرورزشی یا آشفتگی لیگ حرف نزنند. اگر ماروتا مسئول حفاظت از منافع اینتر است من هم باید از منافع کلی سری A محافظت کنم که این متأسفانه به معنا مواجهه روزمره با تعارض منافع بین تمام باشگاه ها است. مسئولیت من تبلیغ برای سری A و بهبود وجهه آن در عرصه جهانی است پس مطمئن باشید برگزاری بازی ها در ورزشگاه های خالی گزینه به مراتب وحشتناک تری برای کل فوتبال ایتالیا بود. تصمیم گیری در این خصوص برعهده من بود، اما همه باشگاه های ذینفع با تماس تلفنی با من در ارتباط بودند و به همین دلیل ما می دانستیم که هر کدام از آنها درخواست ها و مواضعی دارند که جلب رضایت همگی آنها را بسیار سخت می نماید.

رئیس سازمان لیگ فوتبال ایتالیا اضافه نمود: ما با احساس مسئولیت پذیری برای محافظت از طرفداران و حقوق تمامی افرادی که به نوعی از برگزاری بازی ها نفع می برند، شامل شرکت های تلویزیونی پخش کننده بازی ها عمل می کنیم. من به همه توصیه می کنم که سال جاری به فکر منافع سری A باشند، نه منافع فردی و تیمی. لازم می دانم به این موضوع هم اشاره کنم که در لیگی مانند لیگ برتر انگلیس، بیشتر تیم ها حتی تا هفته های خاتمهی فصل هم بازی های معوقه دارند، چون تعدد بازی ها در فوتبال باشگاهی این کشور بالاست. پس بیاید از شرایط ایجاد شده در سری A یک درام نسازیم وقتی چنین چیزی وجود ندارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 7062

به "پاسخ رئیس سازمان لیگ ایتالیا به ادعای مدیراجرایی اینتر: خودتان نخواستید دوشنبه بازی کنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ رئیس سازمان لیگ ایتالیا به ادعای مدیراجرایی اینتر: خودتان نخواستید دوشنبه بازی کنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید