پرداخت مطالبات زعفران کاران نیشابوری تا دو هفته دیگر

به گزارش سهندبلاگ، مدیر جهاد کشاورزی نیشابور گفت: تا به امروز 41 درصد طلب زعفران کاران نیشابور پرداخت شده و مطالبات سایرین نیز تا دوهفته دیگر پرداخت می شود.

پرداخت مطالبات زعفران کاران نیشابوری تا دو هفته دیگر

به گزارش از ، مدیر جهاد کشاورزی نیشابور در نشست خبری به مناسبت هفته جهاد کشاورزی، گفت: تا به امروز 41 درصد طلب زعفران کاران نیشابور پرداخت شده است که در این چهارچوب مطالبات زعفران کارانی که میزان زعفران تحویلی آنان کمتر از پنج کیلو بوده است تماما و مطالبات سایرین نیز تا دوهفته دیگر پرداخت می شود.

او افزود: برای درجه بندی زعفران ها از فرد خبره محلی استفاده می شود که در این خصوص شبهاتی برای دادستانی وجود داشته که به ماجرا ورود پیدا کرده اند، ولی هنوز رایی در این خصوص ابلاغ نشده است.

مدیر جهاد کشاورزی نیشابور ادامه داد: از طرف صندوق بیمه کشاورزی سال قبل 28 میلیارد ریال خسارت به کشاورزان پرداخت شد، این درحالی است که خسارات براورد شده فروردین و اردیبهشت ماه 286 میلیارد تومان بوده و فقط 10 درصد اراضی بیمه هستند.

طی یک سال قبل 250 مورد اخطار تغییر کاربری غیرمجاز زمین های کشاورزی صادر شده که از این تعداد 30 اخطار منجر به تخریب، 85 پرونده در دادگاه تشکیل شده و 40 مورد رای برای تخریب صادر شده و 67 مورد نیز در حال تکمیل است.

/ف.س

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 27 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 9159

به "پرداخت مطالبات زعفران کاران نیشابوری تا دو هفته دیگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت مطالبات زعفران کاران نیشابوری تا دو هفته دیگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید