پیامک های دریافتی شنیده می شوند، کاربرد برای افراد مسن و نابینا

به گزارش سهندبلاگ، به گزارش خبرنگاران، امروزه با توجه به فراگیر شدن ارسال پیغامک جهت اطلاع رسانی ها، درخواست ها و … همچنین رشد و ازدیاد پیغام رسان های مختلف، افراد زمان زیادی را برای خواندن آن ها صرف می نمایند.

پیامک های دریافتی شنیده می شوند، کاربرد برای افراد مسن و نابینا

خواندن پیغامک ها در تلفن های هوشمند برای افراد خصوصاً افراد مسن و همچنین افراد کم بینا، کاری دشواری است. با توجه به آمار اداره هدایت و رانندگی تعداد بسیار زیادی از تصادفات به علت توجه افراد به تلفن همراه و پیغامک های ارسالی است.

یک شرکت دانش بنیان که اعضای آن از دانشگاه صنعتی شریف هستند با توجه به احتیاج جامعه، اپلیکیشن تبدیل متن به گفتار نسخه تلفن های هوشمند را فراوری کردند تا بتواند این مسائل را تا حدی حل نماید.

نرم افزار متن به گفتار فارسی، نرم افزاری است که به راحتی پیغامک های ارسالی را با صدای کاملاً طبیعی می خواند و با این کار احتیاجی به مشاهده صفحه موبایل نیست.

این نرم افزار که از سرویس متن خوان بهره می برد قابلیت خواندن پیغام های سایر پیغام رسان ها را نیز دارد. از قابلیت های دیگر این محصول می توان به تماس خوان اشاره نمود که در صورتی که تماس ورودی داشته باشید در هنگام زنگ، نام مخاطب را برای شما بیان می نماید.

در بخش دیگر محصول این امکان وجود دارد که متن مورد نظر را با دیگر ابزارها به اشتراک بگذارید.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 1586

به "پیامک های دریافتی شنیده می شوند، کاربرد برای افراد مسن و نابینا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیامک های دریافتی شنیده می شوند، کاربرد برای افراد مسن و نابینا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید