60 هزار متقاضی در آستانه حذف از طرح ملی مسکن

به گزارش سهندبلاگ، در حالی امروز آخرین مهلت برای واریز آورده اولیه متقاضیان واجد شرایط طرح ملی مسکن است که حدود 60 هزار نفر هنوز مبلغ 40 میلیون تومانی را واریز نکرده اند.

60 هزار متقاضی در آستانه حذف از طرح ملی مسکن

جهت دریافت خدمات پتینه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، امروز 5 دیماه 99 آخرین مهلت متقاضیان واجد شرایط طرح ملی مسکن برای واریز آورده اولیه حدود 40 میلیون تومانی است.

معاون وزیر راه و شهرسازی در این باره گفته بود: تا به امروز 240 هزار متقاضی طرح ملی مسکن معین تکلیف شده اند و 60 هزار نفر به جامانده تا 5 دیماه (امروز)برای واریز آورده اولیه خود فرصت دارند، در غیراینصورت از سامانه حذف و از لیست ذخیره 160 هزار نفری جایگزین این افراد خواهد شد.

محمودزاده تاکید نمود: افرادی که نسبت به واریز اولیه وجه اقدام ملی مسکن اقدام ننمایند از لیست حذف می شوند.

وی پیش تر با اشاره به فرصت 5 روزه متقاضیان طرح ملی مسکن برای واریز آورده اولیه به تسنیم گفته بود: متقاضیان انصرافی برای برداشت مبالغ واریزی به بانک مراجعه نمایند.

محمودزاده اضافه نمود: وزارت راه و شهرسازی تمرکز ویژه ای روی معین تکلیف متقاضیان طرح ملی مسکن دارد؛ در این راستا آن دسته از متقاضیان که به هر دلیلی نتوانسته اند آورده اولیه خود را واریز نمایند تا خاتمه ماه جاری فرصت دارند نسبت به واریز مبلغ مذکور اقدام نمایند.

وی ادامه داد: در غیر اینصورت این متقاضیان از پروژه های طرح ملی مسکن حذف و متقاضیان جدید جایگزین آنها می شوند.متقاضیانی که به هر دلیل پیامک واریز وجه را دریافت ننموده اند تا یکشنبه آینده برای این کار مهلت دارند.

معاون وزیر مسکن و ساختمان با یادآوری این که مبلغ واریز اولیه حدود 40 میلیون تومان است، گفت: متقاضیان طرح ملی مسکن انصرافی هم پس از فرصت 5 روزه می توانند به بانک مراجعه نموده و مبالغ واریزی خود را -کمتر از 40 میلیون تومان- برداشت نمایند.

محمودزاده با تاکید بر این که طرح ملی مسکن برای متقاضیان موثر ساخته می گردد، اظهار کرد: پروژه های این طرح بر اساس زمانبندی در حال ساخت است و با وجود محدودیت های ناشی از فصل سرد و شیوع ویروس کرونا، حداکثر توان برای ساخت و تکمیل این واحدها به کار گرفته شده است.

->

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 12 بهمن 1399 بروزرسانی: 12 بهمن 1399 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 11988

به "60 هزار متقاضی در آستانه حذف از طرح ملی مسکن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "60 هزار متقاضی در آستانه حذف از طرح ملی مسکن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید