آزمون دکترای سال تحصیلی 1401 صبح آدینه در دانشگاه مازندران برگزار می گردد

به گزارش سهندبلاگ، آزمون دکتری سال 1401 صبح آدینه 6 اسفند امسال در دانشگاه مازندران و 7 شهر دیگر استان با رعایت دقیق شیوه نامه های بهداشتی اعلام شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا برگزار می گردد.

آزمون دکترای سال تحصیلی 1401 صبح آدینه در دانشگاه مازندران برگزار می گردد

به گزارش خبرنگار استان های خبرنگاران، آزمون ورودی دوره دکترای سال تحصیلی 1401 هم زمان با سراسر کشور، صبح آدینه 6 اسفند 1400 در دانشگاه مازندران و 7 شهر دیگر استان با رعایت دقیق شیوه نامه های بهداشتی اعلام شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا برگزار می گردد.

رحمت عباس نژاد معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه مازندران و نماینده تام الاختیار سازمان سنجش با بیان این که 792 داوطلب زن و مرد در 3 حوزه امتحانی در دانشگاه مازندران به رقابت خواهند پرداخت، گفت: با توجه به شرایط خاص پاندمی ُمیکرون و به منظور حفظ پروتکل های بهداشتی، آزمون طی سه سال اخیر در شهر های مختلف استان برگزار می گردد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه مازندران ادامه داد: علاوه بر بابلسر، شهر های بابل، آمل، قائم شهر، ساری، بهشهر، تنکابن و چالوس نیز میزبان داوطلبان آزمون دکترا خواهند بود.

نماینده تام الاختیار سازمان سنجش ضمن تاکید بر برگزاری به موقع آزمون، خواهان حضور به موقع داوطلبان در محل حوزه های امتحانی شده و توضیح داد: در های ورودی دانشگاه مازندران از ساعت شش و سی دقیقه صبح، باز و راس ساعت هفت و سی دقیقه، بسته خواهد شد و با توجه به این موضوع، حضور به موقع داوطلبان، زمینه ساز رعایت زمان بندی درست و حفظ حقوق این عزیزان خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 13 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1401 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 16864

به "آزمون دکترای سال تحصیلی 1401 صبح آدینه در دانشگاه مازندران برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آزمون دکترای سال تحصیلی 1401 صبح آدینه در دانشگاه مازندران برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید