بیش از 1000 میلیارد ریال در بخش معدن در خراسان رضوی سرمایه گذاری شد

به گزارش سهندبلاگ، خبرنگاران/خراسان رضوی معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی از افزایش سرمایه گذاری در بخش معدن در استان در امسال خبرداد و گفت: حجم سرمایه گذاری انجام شده در بخش معدن در استان از ابتداء امسال تا سرانجام شهریور ماه 1013 میلیارد و 220 میلیون و 479 هزار ریال بوده است که این اندازه در سال 99، 382 میلیارد ریال بوده است که این اندازه بیش از 2.5 برابر شده است.

بیش از 1000 میلیارد ریال در بخش معدن در خراسان رضوی سرمایه گذاری شد

محمد توکلی در گفت وگو با خبرنگاران در مورد مقدار سرمایه گذاری در حوزه معدن در امسال در استان اظهار کرد: حجم سرمایه گذاری اجرا شده در بخش معدن در استان از ابتداء امسال تا خاتمه شهریور ماه 1013 میلیارد و 220 میلیون و 479 هزار ریال بوده است که این مقدار در سال 99، 382 میلیارد ریال بوده است که این مقدار بیش از 2.5 برابر شده است.

وی درباره مقدار ذخایر کشف شده در استان طی این مدت اضافه نمود: مقدار ذخایر کشف شده از ابتداء امسال تا خاتمه شهریورماه 13 میلیون و 404 هزار و 500 تن بوده است.

معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی توضیح داد: از ابتداء امسال مقدار اشتغالزایی اجرا شده ناشی از صدور پروانه های بهره برداری صادره شد تا خاتمه شهریور ماه سال 251 نفر بوده است.

توکلی با اشاره به اینکه در حال حاضر 496 معدن در استان فعال هستند، گفت: بعضی از مواد معدنی شناخته شده در استان شامل کرومیت، خاک صنعتی، مس، نقره و سرب، مخلوط کوهی، سنگ لاشه، مرمریت، نمک سنگی، اولیژیست، آگات، سنگ آهن، سیلیس، مرمر، کلسیت، منگنز- زغال سنگ، بنتونیتف سنگ آهک،گرانیت و طلا است.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 15758

به "بیش از 1000 میلیارد ریال در بخش معدن در خراسان رضوی سرمایه گذاری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 1000 میلیارد ریال در بخش معدن در خراسان رضوی سرمایه گذاری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید