تاثیر اپلیکیشن ایوا در قطع زنجیره کرونا

به گزارش سهندبلاگ، مدیر عامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد با اشاره به اینکه تردد غیر ضروری مردم به شعب بانکی را کاهش می دهیم، اضافه کرد: یک بانک دیجیتالی در قالب یک اپلیکیشن پرداخت، ایجاد شده است.

تاثیر اپلیکیشن ایوا در قطع زنجیره کرونا

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، دکتر محمدعلی محمودزاده مدیر عامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد در ملاقات با دکتر محمد مهدی قاسمی مدیر شبکه سلامت سیما با اشاره به شیوع و گسترش ویروس کرونا در دنیا و ایران، اظهار کرد: کرونا سرعت و لزوم بهره گیری از امکانات حاضر در فضای مجازی و دنیای دیجیتال را بیشتر کرد.

وی با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا سبب شد تا پیشرفت عدیده ای در ایران در حوزه دنیای دیجیتال و خدمات آن حاصل گردد، اضافه نمود: از آنجایی که حفظ جان مردم و کوشش برای جلوگیری از شیوع کرونا وظیفه تک تک آحاد جامعه است، شرکت پرداخت الکترونیک سداد به عنوان یکی از شرکت های فعال در حوزه پرداخت، به سهم خود امکاناتی را برای سلامتی مردم مهیا کرد تا در شبکه سلامت کشور سهمی داشته باشد.

مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد فراهم کردن امکانی به منظور عدم مراجعه مردم به بانک ها و شعبات بانکی را از جمله خدمات این شرکت به مردم برای جلوگیری از شیوع کرونا در کشور برشمرد و تاکید نمود: ما کوشش می کنیم تا در شرایط کرونایی بتوانیم سهمی در حفظ سلامتی و جان مردم کشورمان داشته باشیم.

وی اضافه نمود: در حال حاضر با ایجاد امکاناتی به وسیله اپلیکیشن ایوا اولین شعبه دیجیتالی بانک ملی ایران، تمام خدمات را تحت عنوان نشان بانک مهیا نموده ایم که مردم را از حضور در شعبات بانکی بی احتیاج می نماید.

محمودزاده به تشریح خدمات سرویس نشان بانک اپلیکیشن ایوا پرداخت و اعلام کرد: در سرویس نشان بانک شعبه دیجیتال بانک ملی ایران، مردم می توانند پس از احراز هویت الکترونیکی و امضای دیجیتال خدماتی همچون افتتاح حساب، دریافت دسته چک، دریافت کارت بانکی، و حتی سخت ترین فرایند بانکی یعنی دریافت تسهیلات را دریافت نمایند که این خدمات سبب کاهش تردد غیر ضروری در سطح شهر در شرایط کرونایی و سهولت بیشتر مردم در دسترسی به خدمات شده است.

وی تاکید نمود: برای نخستین مرتبه است که در کشور یک بانک دیجیتالی در قالب یک اپلیکیشن پرداخت، ایجاد شده تا تمامی خدمات بانکی و احتیاجهای مردم در حوزه پرداخت به صورت تمام دیجیتالی انجام گردد.

در ادامه این جلسه، دکتر محمد مهدی قاسمی مدیر شبکه سلامت سیما نیز مساله سلامت در جامعه را یکی از مهمترین اولویت ها دانست و گفت: کشور ما از حیث امکانات و اقداماتی که ضروری است در حوزه سلامت انجام گردد، از شرایط خوبی برخودار است.

وی ایران را از جمله کشورهایی برشمرد که سواد سلامت جامعه آن در منطقه خاورمیانه زبان زد عام و خاص بوده و نقش رسانه ملی را در افزایش سواد سلامت جامعه بسیار موثر و پررنگ دانست.

مدیر شبکه سلامت سیما با تاکید بر اینکه شبکه سلامت سیما بعد از شیوع کرونا حدود 110 درصد رشد مخاطب داشته که عمده آنان جوانان بوده اند، توضیح داد: نمونه شاخص این ادعا، برنامه مافیا شبکه سلامت سیما است که با استقبال فوق العاده و بی نظیر جوانان روبه رو شده است.

قاسمی، فراوری برنامه های پرنشاط ترکیبی و حتی سریال های آموزشی و مستند را از جمله اقدامات در حالت طراحی و پخش در این شبکه بیان کرد و گفت: آمادگی این را داریم تا همکاری لازم برای تعامل دراز مدت با شبکه پرداخت به وسیله شرکت پرداخت الکترونیک سداد و معرفی محصولات آن را داشته باشیم.

->

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 12109

به "تاثیر اپلیکیشن ایوا در قطع زنجیره کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاثیر اپلیکیشن ایوا در قطع زنجیره کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید