تقویت فراوری و سرمایه گذاری همیشه مورد حمایت دولت است

به گزارش سهندبلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- حسین زادگان با بیان این که تقویت فراوری و سرمایه گذاری همیشه مورد حمایت دولت است، اضافه کرد: برای حل مسائل فراوری و سرمایه گذاران بخش های مختلف از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم .

تقویت فراوری و سرمایه گذاری همیشه مورد حمایت دولت است

به گزارش خبرنگارخبرنگاراندفترمازندران درساری، احمد حسین زادگان در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان که با حضور علی بابایی کارنامی، نماینده مردم شریف شهرستان های ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی برگزار گردید، با بیان این که تقویت فراوری و سرمایه گذاری همیشه مورد حمایت دولت است، اضافه کرد: برای حل مسائل فراوری و سرمایه گذاران مالی از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم و همیشه برای حل مسائل توسعه ای استان رایزنی نموده ایم.

حسین زادگان، گفت: برای کاهش اتکا دولت به درآمدهای نفتی باید گلوگاه های فرار های مالیاتی شناسایی و بسته گردد.

وس ابراز داشت: ایجاد تعاونی ها منجر به تشکیل مراکز خوداشتغالی سازمان یافته می شوند که علاوه بر مزایای مالی و اجتماعی با عملی نمودن ارزش های معنوی و فرهنگی گام بزرگی در جهت برقراری عدالت اجتماعی برداشته می گردد.

استاندار، یادآور شد: صنعت بیمه در توسعه مالی کشورها، اطمینان در سرمایه گذاری و ایجاد اعتبار در مبادلات بازرگانی نقش بسزایی دارد. این نقش به ویژه در تحقق و افزایش سرعت معاملات بین المللی آشکارتر می گردد.

حسین زادگان، گفت: به منظور ارتقای شاخص های سهولت کسب و کار و مدیریت یکپارچه در انعقاد قرارداد بیمه اعتباری تسهیلات با شرکت های بیمه کلیه بانکهای دولتی، غیر دولتی، شرکت دولتی، پست بانک و موسسه اعتباری توسعه در استان مازندران نسبت به اجرایی کردن بخشنامه بانک مرکزی در این راستا تکلیف دارند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 1 فروردین 1400 بروزرسانی: 1 فروردین 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 12753

به "تقویت فراوری و سرمایه گذاری همیشه مورد حمایت دولت است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تقویت فراوری و سرمایه گذاری همیشه مورد حمایت دولت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید