حرکت به سمت اقتصاد دانش بنیان یک ضرورت است نه انتخاب

به گزارش سهندبلاگ، رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی با اشاره به نقش رسانه ها در ترویج علم و فناوری گفت: در شرایط حاضر اطلاع رسانی از پیشرفت های علمی علاوه بر ایجاد اعتماد به نفس در مردم موجب انگیزه در شرکت های دانش بنیان خواهد شد.

حرکت به سمت اقتصاد دانش بنیان یک ضرورت است نه انتخاب

به گزارش خبرنگاران، دکتر علی وحدت عصر امروز(چهارشنبه، 16 مرداد) در اختتامیه جشنواره رسانه و نانو با تاکید بر این که ما برای توسعه راهی جز در پیش دریافت اقتصاد دانش بنیان نداریم، اظهار کرد: حرکت به سمت اقتصاد دانش بنیان یک انتخاب نیست بلکه یک ضرورت است.

وی با اشاره به اقدامات ستاد فناوری نانو برای توسعه این عرصه اظهار کرد: اقدامات این ستاد می تواند الگویی برای سایر بخش ها باشد.

وحدت با اشاره به نقش ویژه خبرنگاران در حوزه علم و فناوری یادآور شد: اقداماتی که برای اطلاع رسانی از پیشرفت های علمی شده است علاوه بر آنکه موجب اعتماد به نفس در مردم می گردد انگیزه های لازم ر ا برای شرکت های دانش بنیان ایجاد خواهد نمود.

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی با اشاره به ایجاد بیش از 4400 شرکت دانش بنیان توضیح داد: اطلاع رسانی از پیشرفت های علمی کشور موجب می گردد تا مسوولان به این باور برسند که می توان به شرکت های دانش بنیان اعتماد کرد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 2870

به "حرکت به سمت اقتصاد دانش بنیان یک ضرورت است نه انتخاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حرکت به سمت اقتصاد دانش بنیان یک ضرورت است نه انتخاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید