خبرنگاران ساماندهی عمرانی فازهای صنعتی 7 پردیس با 10 میلیارد تومان اعتبار

به گزارش سهندبلاگ، تهران- خبرنگاران- رئیس شورای اسلامی شهر پردیس گفت: ساماندهی عمرانی فاز 7 صنعتی پردیس با صرف اعتباری معادل 10 میلیارد تومان در سال اقتصادی 98 منتهی به سال 99 در حال اجراست.

خبرنگاران ساماندهی عمرانی فازهای صنعتی 7 پردیس با 10 میلیارد تومان اعتبار

حسن لاله روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران گفت: بر این اساس تبدیل بخشی از جاده به خیابان با رفوژ (گذرگاهی در وسط معبر سواره رو که فضایی امن برای عابر پیاده ایجاد می نماید) میانی ورودی شهر پردیس در جهت جاده قدیم با هدف امنیت بخشی به تردد عابران در دست اجراست.

وی گفت: نصب نرده، کاهش سرعت خودروها، تأمین روشنایی و زیبایی بخشی با استفاده چراغ های مبله شهری در در ورودی شهر پردیس ازجاده قدیم جاجرود که گذرگاه اصلی تردد مسافران پر شمار شمال از این محدوده است، توسط شهرداری پردیس در دست اقدام و اجرا است.

لاله با بیان اینکه پیش از این برای زیبا سازی وردی شهر پردیس برنامه ریزی نشده بود، گفت: مسافران شمال شهر پردیس را ندیده و از کمربندی راهی شهرهای شمالی می شدند با تبدیل جاده به خیابان و کاهش سرعت خودروها و زیبا سازی ورودی شهرشاهد افزایش تردد مسافران در شهر جدید پردیس خواهیم بود.

وی اضافه نمود: برای احیای فضای سبز، رسیدگی به شرایط رمپ و لوپ های پل بتونی فازهای صنعتی 7و8، بهسازی نمای مغازه های کنار جاده با همکاری کسبه نیز برنامه ریزی شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر پردیس با اشاره به پیشنهاد شورای اسلامی پردیس برای تأمین دسترسی محلی، گفت: بعد از پل خلیج فارس برای تردد صنعتگران پروژه دسترسی محلی با صرف یک و نیم میلیارد تومان اعتبار اجرایی شد تا صنعتگران با طی مسافتی کوتاه از نواحی صنعتی به پردیس و بلعکس تردد داشته باشند و برطرف گره های ترافیکی در محدوده یاد شده از دیگر مزایای اجرای این پروژه است.

لاله با اشاره به اجرای پروژه بهسازی آسفالت در ورودی روستای اصطلک، گفت: اصلاح و بهسازی آسفالت جاده کارخانه سیمان، ورودی جاده اصطلک و باغکمش از زیر پل خلیج فارس با صرف 2 میلیارد تومان اعتبار یکی دیگر از پروژه های اجرایی برای امنیت بخشی تردد کامیون ها است و تأمین روشنایی ورودی جاده نیز همزمان در دست اقدام و اجرا است.

وی ادامه داد: کانال بتونی سیاهسنگ را برای مقابله با سیلاب های احتمالی در بازندگی های شدید برای جلوگیری از آسیب پذیری بستر رودخانه و آسیب رسانی به سوله های صنعتی با 3 میلیارد تومان اعتبار احداث شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر پردیس گفت: طی سال های مالی 97 و 98 در حدود 10 میلیارد تومان اعتبار پروژه های عمرانی برای حریم و محدوده پایین جاده شامل فازهای صنعتی 7 و8 پردیس، بخش های پیرامونی، حریم و محدوده صرف شد.

وی با اشاره به جزئیات پروژه های عمرانی، گفت: آسفالت خیابان های اصلی خرمدشت، اصلاح هندسی مجدد میدان صنعت در بلوار اصلی، لکه گیری در خیابان های 2 متری غربی، بلوار شرق سیاهسنگ، 18 متری قائم و 24 متری سینا اجرایی شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر پردیس گفت: 5 بافت صنعتی در شهرستان پردیس واقع شده که 3 ناحیه صنعتی در جاجرود و 2 ناحیه صنعتی در پردیس و بومهن مستقر هستند و مهمترین و باسابقه ترین این بافت ها خرمدشت و سیاهسنگ با 4 هزارو پانصد واحد صنفی، صنعتی و 45 هزار نفر نیروی فعال هستند.

لاله با اشاره به قدمت مناطق صنعتی خرمدشت و سیاهسنگ، گفت: از سال 1346 پلاک شماره 206 خرمدشت از پلاک 3و 4 قطعه بندی و برای استقرار صنایع آماده شده است.

وی با بیان اینکه مزیت نسبی شهرستان ما صنعت است، گفت: بر اساس آمار بیش از 8 هزار واحد صنفی و صنعتی در 5 ناحیه جاجرود، تپه سیف، بومهن، خرمدشت و سیاهسنگ با اشتغالزایی برای یکصد هزار نفر چرخه مالی به همراه ارزش اضافه نموده مناسب برای شهرستان تأمین می نمایند.

رئیس شورای اسلامی شهر پردیس گفت: نواحی صنعتی یکی از منابع درآمدی مناسب در حوزه پرداخت مالیات، عوارض ساخت و ساز، انتها کارو عدم خلافی هستند و شهرداری پردیس هم در مقابل خدمات رسانی خوبی به این نواحی ارائه می نماید.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود 300 هزار نفر در شرق پایتخت قرار گرفته است.

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: ایرنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 11642

به "خبرنگاران ساماندهی عمرانی فازهای صنعتی 7 پردیس با 10 میلیارد تومان اعتبار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ساماندهی عمرانی فازهای صنعتی 7 پردیس با 10 میلیارد تومان اعتبار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید