خبرنگاران کرونا همچنان در کرمانشاه اوج می گیرد

به گزارش سهندبلاگ، کرمانشاه- خبرنگاران- رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: تعداد بیماران مبتلا و بستری کرونا در استان سیر صعودی داشته و به سمت قله پیش می رود که این شرایط شرایط خوبی را نشان نمی دهد.

خبرنگاران کرونا همچنان در کرمانشاه اوج می گیرد

دکتر محمود رضا مرادی روز دوشنبه در ستاد مقابله با کرونا اظهارداشت: با توجه به پیش بینی اساتید اپیدمیولوژی و تجربیات استان های دیگر احتمال می رود، این فرایند حداقل تا 2 هفته دیگر ادامه دارد.

وی اضافه کرد: نکته مهمی که در شرایط فعلی می توان به آن اشاره نمود همدلی در استان است، این همدلی هم در درون دانشگاه و هم در ستاد مدیریت و مقابله با کرونا استان مشهود است، همچنین حمایت بی دریغ استاندار، معاونین ایشان و سازمان های دیگر از دانشگاه علوم پزشکی بسیار یاری کننده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: هنوز در اواسط کار هستیم و بیماری در حال اوج دریافت است، مدیریت بیماری به رفتار مردم و مسوولان بستگی دارد و باید کاری کنیم که با کمترین هزینه این بحران را پشت سر بگذاریم.

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تا به امروز 204 هزار و 952 نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت 116 نفر در 24 ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به 9 هزار و 623 نفر رسید.

سیما سادات لاری روز یکشنبه درباره آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا و موارد فوت ناشی از آن ویروس بیان نمود: از دیروز تا امروز اول تیر 1399 و براساس معیارهای قطعی تشخیصی، 2 هزار و 368 بیمار جدید مبتلا به کووید 19 در کشور شناسایی شد که هزار و 114 مورد بستری شدند. با این حساب، مجموع بیماران کووید 19 در کشور به 204 هزار و 952 نفر رسید.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: ایرنا
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 9163

به "خبرنگاران کرونا همچنان در کرمانشاه اوج می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کرونا همچنان در کرمانشاه اوج می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید