هلال احمر آذربایجان غربی 40 میلیارد ریال به روستا های مهرستان یاری کرد

به گزارش سهندبلاگ، مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: این نهاد در قالب طرح نذر آب فعالیت خود را با 40 میلیارد ریال یاری نقدی و غیرنقدی به روستا های محروم شهرستان مهرستان در سیستان و بلوچستان یاری کرد.

هلال احمر آذربایجان غربی 40 میلیارد ریال به روستا های مهرستان یاری کرد

به گزارش خبرنگاران از ارومیه، امیر جعفرزاده گفت: این اعتبار در قالب توزیع اقلام بسته های حمایتی و معیشتی، استقرار مدرسه و لوله کشی آب به مردم روستا های محروم حنوب سیستان و بلوچستان هزینه شد.

وی اضافه نمود: در قالب این طرح پنج واحد مدرسه پیش ساخته در پنج روستا، 120 بسته آموزشی شامل پکیج کامل کیف و نوشت افزار، اجرای برنامه فرهنگی و اهدا جوایز، 40 توپ البسه، 2 هزار بسته اقلام بهداشتی، 60 مخزن 1000 لیتری و هشت مخزن 5000 لیتری (لوله، کابل، شناور، کف کش) به مردم روستا های محروم مهرستان در سیستان و بلوچستان اهدا شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: با توجه به اجرای طرح ملی نذر آب برای چهارمین سال متوالی در استان هایی که دچار مشکل کم آبی هستند، سال جاری نیز این طرح به وسیله جمعیت هلال احمر استان در راستای حمایت از زندگی و سلامت انسان ها و ارائه خدمات شایسته و مطلوب به منطقه ها محروم و کم برخوردار در شهرستان مهرستان استان سیستان و بلوچستان برگزار می گردد.

جعفرزاده گفت: خیران می توانند یاری های نقدی و غیرنقدی خود شامل بسته های معیشتی و بهداشتی، نوشت افزار، تانکر آب و لوله و اتصالات آب را به شعب جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی تحویل دهند تا به دست افراد نیازمند برسد.

داوطلبان جمعیت هلال احمر در راستای حمایت از اقشار آسیب دیده در فعالیت های بشردوستانه و خیرخواهانه همواره در صحنه بوده و داوطلبانه وارد عمل می شوند.

ت

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 آذر 1400 بروزرسانی: 23 آذر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 16018

به "هلال احمر آذربایجان غربی 40 میلیارد ریال به روستا های مهرستان یاری کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هلال احمر آذربایجان غربی 40 میلیارد ریال به روستا های مهرستان یاری کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید