سازمان سنجش هزینه های افزایش یافته شبکه اجرایی آزمون ها را پرداخت کرد ، ابلاغ دستورالعمل بهداشتی به استان ها

به گزارش سهندبلاگ، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: سازمان سنجش مسائل اقتصادی حوزه های اجرایی را تقبل نموده و هزینه های افزایش یافته را به استان ها پرداخت نموده است.

سازمان سنجش هزینه های افزایش یافته شبکه اجرایی آزمون ها را پرداخت کرد ، ابلاغ دستورالعمل بهداشتی به استان ها

فاطمه زرین آمیزی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، گفت: روز چهارشنبه 18 تیر جلسه مجازی با حضور ابراهیم خدایی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور، معاونت امور آزمون ها و مدیرکل حراست با نمایندگان تام الاختیار و نمایندگان حفاظت آزمون های کل کشور برگزار گردید.

وی اضافه کرد: در این جلسه حدود 700 نفر از برترین افراد شبکه اجرایی آزمون ها شرکت کردند و به منظور برگزاری آزمون ها گفتگو صورت گرفت و مسائل از سوی حوزه ها به سازمان سنجش اعلام شد.

سخنگوی سازمان سنجش یادآور شد: راه حل های اجرایی به افراد حاضر در شبکه اجرایی آزمون ها در استان ها اعلام شده و علاوه بر آن دستورالعمل های اجرایی و بهداشتی که توسط سازمان سنجش تهیه شده، نیز به آن ها ابلاغ شد و در نهایت جلسه با توجیه کامل افراد به جمع بندی کامل رسید.

وی اعلام نمود: بیشترین موضوع مورد بحث، مسائل اقتصادی حوزه های اجرایی بود که سازمان سنجش این هزینه را تقبل نموده است و هزینه های افزایش یافته را به استان ها پرداخت نموده است که از این نظر مسئله ای در برگزاری آزمون ها به وجود نیاید.

زرین آمیزی یادآور شد: شورای تامین استان ها و شبکه بهداشت و درمان استان ها در برگزار گردیدن مطلوب آزمون ها یاری می نمایند و از تمام ظرفیت استانی در این خصوص استفاده می گردد.

وی در انتها اعلام نمود: پیشنهاد هایی در مورد راه حل هایی اجرایی برای بهتر شدن برگزاری آزمون ها توسط افراد مطرح شد و سازمان نیز از آن ها استقبال نموده و در دستور کار قرار می دهد.

pariha.com: پریها: مجله اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 9455

به "سازمان سنجش هزینه های افزایش یافته شبکه اجرایی آزمون ها را پرداخت کرد ، ابلاغ دستورالعمل بهداشتی به استان ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازمان سنجش هزینه های افزایش یافته شبکه اجرایی آزمون ها را پرداخت کرد ، ابلاغ دستورالعمل بهداشتی به استان ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید