عدم تشکیل ستاد عالی در کمتر از یک سال تا بازی های آسیایی

به گزارش سهندبلاگ، به گزارش خبرنگاران، طی سال های گذشته و برای هر دوره بازی های المپیک، پارالمپیک، آسیایی و پاراآسیایی ستاد ویژه ای تحت اسم ستاد عالی تشکیل شد تا موضوعات مرتبط با کاروان های اعزامی به این رویدادها و اتخاذ هر تصمیمی در رابطه با آنها در قالب این ستاد و در حضور مشترک مسئولان وزارت ورزش و کمیته های ملی المپیک و پارالمپیک پیگیری گردد.

عدم تشکیل ستاد عالی در کمتر از یک سال تا بازی های آسیایی

ریاست ستاد عالی و جلسات آن با وزیر ورزش است و احکام اعضای این ستاد هم از طرف وی صادر می گردد اما هنوز حمید سجادی وزیر ورزش در دولت سیزدهم اقدامی در این زمینه انجام نداده است.

این در حالی است که وی در بازدید خود از فدراسیون ها که به فاصله دو ساعت پس از رای اعتماد مجلس و در حضور اهالی تنیس روی میز انجام شد، تاکید نمود که تشکیل ستاد ویژه برای بازی های آسیایی یکی از اولویت هایش است.

با این حال هنوز اقدامی برای تشکیل و شروع به کار این ستاد انجام نشده است این در حالی است که کمتر از یک سال به شروع بازی های آسیایی 2022 چین به جای مانده است.

البته که کمیته ملی المپیک به اسم متولی اعزام کاروان به این دوره بازی ها جلسات کارشناسی و سرپرستی خود را در خصوص این بازی ها شروع نموده است اما به هر حال این ستاد عالی و اعضای آن هستند که تصمیم گیرنده اصلی در خصوص این کاروان خواهند بود.

از طرفی بر اساس سنوات گذشته، معاونان وزارت ورزش در بخش های مختلف و به خصوص معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای و معاون مدیریت اقتصادی و منابع انسانی از اعضای ستاد عالی هستند در حالی که هنوز متصدیان نو وزارت ورزش در این دو معاونت تعیین نشده اند.

در هر صورت با توجه به فاصله 333 روز به جای مانده تا بازی های آسیایی، لزوم تصمیم گیری در خصوص تعداد رشته های اعزامی، شرایط کیفی و کمی کاروان و … احتیاج است تا ستاد عالی هر چه زودتر تشکیل و شروع به کار کند.

نوزدهمین دوره بازی های آسیایی طی روزهای 19 شهریورماه تا 3 مهرماه سال آینده به میزبانی چین و در هانگژو و در 40 رشته برگزار می گردد.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 15732

به "عدم تشکیل ستاد عالی در کمتر از یک سال تا بازی های آسیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عدم تشکیل ستاد عالی در کمتر از یک سال تا بازی های آسیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید