فیلم های راه یافته به بخش مسابقه پنجاهمین جشنواره فیلم رشد در قسمت بین الملل معرفی شدند خبرنگاران

به گزارش سهندبلاگ، 111 فیلم از 25 کشور جهان برای رقابت در بخش بین الملل پنجاهمین جشنواره فیلم رشد معرفی شدند.

فیلم های راه یافته به بخش مسابقه پنجاهمین جشنواره فیلم رشد در قسمت بین الملل معرفی شدند خبرنگاران

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، لیست نهایی فیلم های بخش بین الملل برای حضور در بخش رقابتی فیلم رشد اعلام شد.

سید سعید بدیعی، دبیر پنجاهمین جشنواره بین المللی فیلم رشد در این خصوص اعلام کرد: پس از چندین ماه تلاش شبانه روزی اعضای هیأت انتخاب فیلم های پنجاهمین جشنواره بین المللی فیلم رشد، 111 فیلم ایرانی و خارجی در قالب های پویانمایی، داستانی کوتاه، داستانی بلند، مستند کوتاه و مستند بلند از 25 کشور جهان برای رقابت در بخش بین الملل کارت سبز دریافت کرده اند. این آثار توسط 19 عضو هیأت انتخاب از بین 2839 فیلم بر اساس ملاک ها و معیار های از پیش معین شده و در راستای اهداف آموزشی و تربیتی مبتنی بر اهداف تحولی آموزش و پرورش انتخاب شده که به طور مستقیم و یا غیر مستقیم مرتبط با محتوا های کتاب های درسی می باشد.

وی در خصوص بخش ملی این دوره از جشنواره ادامه داد: فیلم های معلمان و دانش آموزان دوره دوم متوسطه بخش ملی این جشنواره را تشکیل می دهند که امسال نیز در این بخش 411 فیلم دریافت شده و در نهایت 28 فیلم از معلمان و دانشجومعلمان و 31 فیلم از دانش آموزان برای بخش مسابقه انتخاب شده است. در نتیجه با احتساب فیلم های بخش ملی و بین الملل، 3250 فیلم امسال توسط اعضای هیأت انتخاب بررسی و داوری شده که در نهایت 111 فیلم در بخش بین الملل و 59 فیلم در بخش ملی به بخش مسابقه راه یافته است.

بنابر اسامی اعلام شده از طرف دبیرخانه فیلم رشد، 30 فیلم پویانمایی، 19 فیلم مستند کوتاه، 21 فیلم مستند بلند، 31 فیلم داستانی کوتاه و 10 فیلم داستانی بلند، تمام فیلم های راه یافته به بخش مسابقه در گروه بین الملل می باشد که کار داوری آن ها در حال انجام است.

برای مشاهده لیست فیلم های راه یافته به مسابقه در بخش بین الملل بر روی فایل پیوست کلیک نمایید.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت را از ما بخواهید.

hodablog.ir: هدا بلاگ | انجمن گفتگوی سیستم مدیریت محتوای هدا بلاگ

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 12787

به "فیلم های راه یافته به بخش مسابقه پنجاهمین جشنواره فیلم رشد در قسمت بین الملل معرفی شدند خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم های راه یافته به بخش مسابقه پنجاهمین جشنواره فیلم رشد در قسمت بین الملل معرفی شدند خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید