نمایه سازی مقالات همایش کتابخانه های عمومی و کسب و کارهای کوچک

به گزارش سهندبلاگ، به گزارش خبرنگاران، طی توافق دبیرخانه همایش بین المللی کتابخانه های عمومی و کسب وکارهای کوچکو پایگاه استنادی علوم دنیا اسلام (ISC)، مجموعه چکیده ها و مقالات همایش در این پایگاه (https://conf.isc.ac/fa) نمایه می گردد.

نمایه سازی مقالات همایش کتابخانه های عمومی و کسب و کارهای کوچک

بر همین اساس، ارسال و پذیرش مقاله در این همایش برای شرکت نمایندگان از جمله دانشجویان و اعضای هیئت علمی امتیاز علمی مصوب خواهد داشت.

همایش بین المللی کتابخانه های عمومی و کسب وکارهای کوچک با هدف شناسایی راهکارها، ایده ها، تجربه ها، ضعف ها، چالش ها و چشم اندازها برای استفاده از ظرفیت کتابخانه های عمومی با هدف مشارکت فعال در فضای کسب وکار کشور و فراهم آوردن بستری برای توجه به نقش و جایگاه کتابخانه های عمومی در رونق بخشیِ مالی با حمایت از اقدامات کارآفرینانه و کسب وکارهای کوچک، با مشارکت نهاد کتابخانه های عمومی کشور و انجمن علمی ارتقای کتابخانه های عمومی ایران در روزهای 25 و 26 مهرماه 1402 به میزبانی شهر مشهد برگزار خواهد شد.

طبق اعلام دبیرخانه همایش با اتمام مهلت ارسال آثار، نتایج داوری مقالات تا تاریخ 31 شهریور ماه 1402 اعلام خواهد شد. علاقه مندان می توانند برای اطلاعات بیشتر به تارنمای این همایش به نشانی conf2.ipla.ir مراجعه نمایند.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 18 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 18 اردیبهشت 1402 گردآورنده: sahandblog.ir شناسه مطلب: 19108

به "نمایه سازی مقالات همایش کتابخانه های عمومی و کسب و کارهای کوچک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایه سازی مقالات همایش کتابخانه های عمومی و کسب و کارهای کوچک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید